ansanpansan

[b]Mammas blomma[/

Peztis
kan du visa en liiiite större bild? biggrin.gif
kolonista
Kan det vara kinesisk riddarsporre? Färgen stämmer i alla fall.
ansanpansan
Meeeeeen! Det tog 2 timmar att få fram denna. Fick låna mammas mobil för min tar för stora bilder. Det är ju en omöjlighet att ladda upp bilder på denna sida.

Kan ni fota med en iPhone och lägga upp?
Peztis
Kan du inte förminska bilden med Paint eller något liknande program?
gunsta
Hej - det kan vara toppklocka - men det är svårt att se.
ansanpansan
Fotar med mobil eller iPad som inte har paint. Försöker ladda upp en ny nu från ipaden men det händer inget. Ska kolla toppklocka.
ansanpansan
Tack för svar. Det var en toppklocka smile.gif
Bengalow
Meeeen, Paint eller andra fotoprogram finns i datan. Du har väl Windows och därmed fotobehandlingsprogram! Att förminska/förstora en bild är väl bland det lättaste som finns. Dessutom är det för dålig fokus, för att man skall se vad slags växt det är...
gunsta
CITAT (ansanpansan @ 24-07-2013, 23:01) *
Tack för svar. Det var en toppklocka smile.gif

Så bra - då löste vi det lilla 'problemet' smile.gif
ansanpansan
CITAT (Bengalow @ 24-07-2013, 23:03) *
Meeeen, Paint eller andra fotoprogram finns i datan. Du har väl Windows och därmed fotobehandlingsprogram! Att förminska/förstora en bild är väl bland det lättaste som finns. Dessutom är det för dålig fokus, för att man skall se vad slags växt det är...

fast jag har inte dator på vare sig mitt landställe eller mammas landställe så då går det inte därifrån och det var ju det jag ville.

och jag visste inte hur bilden skulle se ut väl på plats för det har varit krångligt att ladda upp bilder, varför har jag aldrig förstått men de verkar ha varit för stora hittills men jag vet fortfarande inte.

Uppenbarligen har det varit svårt för mig annars hade jag väl fixat det, eller?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon