Klint

Kommentera gärna!

https://plus.google.com/photos/112342941658...=CJqDwP7p8_-tMQ

edit: har krånglat med bilderna så jag bytte länk!
Natur liv
Vilken färgprakt!!!
Så vackert!!!
Mony
Åh, vilken härlig trädgård du har! Så mycket fint som blommar. Gillade den stora, fina, röda rumpan! biggrin.gif
Monarda
Vilken vacker kuperad tomt, härliga blommor. Malvan gillar jag verkligen.
gunsta
Så vackert du har det Klint - jag gillar bilden på temyntan - den är en favorit hos mig( tyvärr har vi så torrt just nu så jag vet inte om den nyplanterade temyntan kommer att klara sig). Jag gillar också tagetes och malva.

Du har ett fint och rart hus Klint - ser propert och välordnat ut.
kerstin z5-6
Se vad fina plantor det blev- sådd är väldigt givande rose.gif
Klint
Tack för alla kommentarer!
Jag gillar också tagetes och malva som blev så fin temyntan verkar ganska tålig och jaa visst är det kul att så!
Men själv tyckte jag det blev så konstigt med bilderna kunde bara förstora en och nästa la sej över eller tom under ibland bildspelet funka inte heller,är det jag som är dum just nu eller?
Peztis
Vad fint du har! Här är det rena Sahara! Vattnar man är det snustorrt efter 5 minuter... De pratar om regn i nästa vecka och jag önskar verkligen att det kunde regna nu - i alla fall på nätterna! biggrin.gif
Klint
Tack! Ja vi längtar också efter regn,men natt till torsdag regnade hela natten tror jag det gjorde gott,men jag vattnar allt ibland också.
Men kerstin hur går det med dina plantor?Har du fått någon hjälp så de har fått komma i jorden?
silos
En sådan fantastisk vacker trädgård du har!
Klint
Ja fast det är klart jag har inte fotat allt! Hur har ni det Silos,lika torrt som här?
Eva i Skåne
Så härligt du har det wub.gif Det syns inte i dina rabatter att vi har torka
Helen i Piteå Zon 5
Jättefina bilder från en vacker trädgård. yes.gif
Klint
Tack alla jag blir alldeles varm blush.gif ,efter familjen älskar jag mitt hus och trädgården jag trivs så oerhört bra här!
tepa
Hej

Vackert, Klint. Vackert...Förstår att du trivs.

MVH Tepa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon