Kommentera gärna!
https://plus.google.com/photos/112342941658...=CJqDwP7p8_-tMQ edit: har krånglat med bilderna så jag bytte länk!
Natur liv
26-07-2013, 15:26
Vilken färgprakt!!!
Så vackert!!!
Åh, vilken härlig trädgård du har! Så mycket fint som blommar. Gillade den stora, fina, röda rumpan!
Monarda
26-07-2013, 15:37
Vilken vacker kuperad tomt, härliga blommor. Malvan gillar jag verkligen.
Så vackert du har det Klint - jag gillar bilden på temyntan - den är en favorit hos mig( tyvärr har vi så torrt just nu så jag vet inte om den nyplanterade temyntan kommer att klara sig). Jag gillar också tagetes och malva.
Du har ett fint och rart hus Klint - ser propert och välordnat ut.
kerstin z5-6
26-07-2013, 19:55
Se vad fina plantor det blev- sådd är väldigt givande
Tack för alla kommentarer!
Jag gillar också tagetes och malva som blev så fin temyntan verkar ganska tålig och jaa visst är det kul att så!
Men själv tyckte jag det blev så konstigt med bilderna kunde bara förstora en och nästa la sej över eller tom under ibland bildspelet funka inte heller,är det jag som är dum just nu eller?
Vad fint du har! Här är det rena Sahara! Vattnar man är det snustorrt efter 5 minuter... De pratar om regn i nästa vecka och jag önskar verkligen att det kunde regna nu - i alla fall på nätterna!
Tack! Ja vi längtar också efter regn,men natt till torsdag regnade hela natten tror jag det gjorde gott,men jag vattnar allt ibland också.
Men kerstin hur går det med dina plantor?Har du fått någon hjälp så de har fått komma i jorden?
En sådan fantastisk vacker trädgård du har!
Ja fast det är klart jag har inte fotat allt! Hur har ni det Silos,lika torrt som här?
Eva i Skåne
27-07-2013, 20:53
Så härligt du har det

Det syns inte i dina rabatter att vi har torka
Helen i Piteå Zon 5
27-07-2013, 22:24
Jättefina bilder från en vacker trädgård.
Tack alla jag blir alldeles varm

,efter familjen älskar jag mitt hus och trädgården jag trivs så oerhört bra här!
Hej
Vackert, Klint. Vackert...Förstår att du trivs.
MVH Tepa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.