Varför har alla mina foton försvunnit på Facebook ? inte ett foto på någon eller några finns där nu !Bara grått .Jag kan chatta lämna medelanden osv men inga bilder
Konstigt Motti - kanske andra kan se dina foton.
*Stintan*
29-07-2013, 22:41
Jodå dina bilder syns. Har inte hört att någon annan har problem med bilder.
CITAT (*Stintan* @ 29-07-2013, 23:41)

Jodå dina bilder syns. Har inte hört att någon annan har problem med bilder.
Jag kan inte se mina egna bilder och inte andras heller bara namnen allt annat är grått , väldigt märkligt ju !Har jag pillat på fel knappar kanske ? har inte en susning nu

Föresten fick jag ju ett sms från Telia i dag om åsknedslag osv men då borde ju inte bara jag vara drabbad !och vi har inte haft lokal åska här alls .
*Stintan*
29-07-2013, 23:00
Ja det är nog något du själv pillat på, någon inställning eller nåt.
Alla andra vänner kan se mina foton på Facebook utom jag

får försöka ta tag i det i morgon och se vad i sjutton jag gjort då ! Är ju ingen raketingenjör
Nu kommer jag inte in på Facebook överhuvudtaget ! men mina vänner o barn kommer in på min sida och kan se och läsa ?vad sjutton har hänt här då ? Någon som kan hjälpa mig att komma på vad som hänt ?
*Stintan*
31-07-2013, 17:05
Du får försöka lite senare. Facebook kan strula lite ibland.
Testa och se om du kommer in genom den här länken
https://www.facebook.com/groups/7197383487/
Ja jag hade också problem att komma in på facebook för en stund sedan - men nu funkar det. Som Stintan 'säger', det strular då och då.
När jag klickar in på Facebook kommer det upp en vit sida och på vänster sida stor det Facebook med blå fet stil sedan står det inkommande medelande med mer i mindre texst ,kommer inte ens in där ju ! :(nu är jag sur
*Stintan*
31-07-2013, 18:11
CITAT (Motti @ 31-07-2013, 18:49)

När jag klickar in på Facebook kommer det upp en vit sida och på vänster sida stor det Facebook med blå fet stil sedan står det inkommande medelande med mer i mindre texst ,kommer inte ens in där ju ! :(nu är jag sur

Testade du att gå in genom länken jag la in här ovanför?
Hände absolut inget Stintan !
*Stintan*
31-07-2013, 19:06
https://www.facebook.com Klicka på länken o kolla om du kommer in på inloggningssidan. Gör du inte det och det fprtsätter att strula så tycker jag att du ska testa att komma in från en annan dator. Funkar det från en annan dator så ligger nog felet i din någonstans.
Nä det funkar inte alls

tror någon sabbat för mig allvarligt .
Vår dator fungerar på alla andra "sidor "inga problem att logga in någon annan stans överhuvudtaget !så som jag ser det är det någon som jävlas med mig !Mina vänner och våra barn kan gå in på min Facebook ock se bilder läsa osv .Klart någon vill sabba för mig !någon som inte har lika trevligt som jag .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.