|
Alla här är ju så himmla duktiga på data här klistra knepa och knopa bilder lägga in bilder osv !är det då ingen här som kan tala om för mig varför jag inte kan logga på min egen Facebooksida  Någon här måste väl ha kunskapen om hur man går till väga för att återta sin Facebooksida eller ?
*Stintan*
31-07-2013, 21:13
Vad säger sidan när du försöker logga in med ditt användarnamn och lösenord? Har du provat att starta om din dator? Har du provat att logga in från en annan dator? Har du kört virusprogrammet i din dator? Varför startar du en tredje tråd om samma sak? Det finns en avdelning för datorfrågor.
Min man har sin "affärsdator " lapptopp här men den får inte jag använda ! Vet inte om det kan vara något lokalt för i går när min man var på firman så var allt utslaget i datorerna på företaget ,så nu ska de få ett nytt modem i morgon efter 1400 .För honom har det varit katastrof då han ska åka till Kina den :10 augusti ,han får ju all info genom sin lapptopp och genom firmans dator .I och för sig fick jag ett sms från Telia i går där de skrev att de har problem med åsknedslag osv och att vi skulle dra ur alla sladdar mm .Men vi har bara haft nära åska här i dag!
Kryddan03
31-07-2013, 21:25
Har du testat att trycka på F5-knappen i översta raden på ditt tangentbord när du är på facebooksidan?
*Stintan*
31-07-2013, 21:32
Men du var ju inne och ändrade din omslagsbild igår natt efter att du sa att du hade såna problem.
Du kan väl be din man att logga in på din sida så behöver du inte röra hans dator. Det är ju bara för att kolla pm det är din dator som det är fel på eller om det är facebook som strular.
CITAT (Motti @ 31-07-2013, 22:25)  I och för sig fick jag ett sms från Telia i går där de skrev att de har problem med åsknedslag osv och att vi skulle dra ur alla sladdar mm .Men vi har bara haft nära åska här i dag! Samma sms har jag/vi fått och vi bor i Uppsala, säkert många fler som fått det sms'et.
Jo jag lade in en bild på min sons lilla dotter men såg aldrig bilden själv !där bilderna skulle va var det bara grått !jätte konstigt ju !
*Stintan*
31-07-2013, 21:43
Hur kunde du då ändra omslagsbilden?
CITAT (*Stintan* @ 31-07-2013, 22:43)  Hur kunde du då ändra omslagsbilden? Jag frågar samma sak som Stintan.
Bengalow
31-07-2013, 21:46
Kan du inte repetera vad du gjorde med din facebooksida, nu när du är inne på odlas forum? Lägg in en bild vetja!
Men nu får ni allt läsa på  ni brukar ju alltid säga att jag inte läser inläggen  Jag skrev ju att i går kom jag in på min Facebook sida men alla foton var borta ,namnen stog där men bilderna var borta !i dag kom jag inte ens in på min facebooksida ,sms:ade sonen i kväll han kunde gå in på min Fasebooksida se alla bilderna och inläggen ,men jag kan inte ens logga in längre.Har en känsla av att någon har sabboterat för mig ,eftersom alla utom jag själv kan logga in  Har varit inne på alla tänkbara sidor på Mozzila Fox och kollar ,men som sagt jag är ingen racketforskare
*Stintan*
31-07-2013, 22:19
CITAT (Motti @ 31-07-2013, 23:11)  Men nu får ni allt läsa på  ni brukar ju alltid säga att jag inte läser inläggen  Jag skrev ju att i går kom jag in på min Facebook sida men alla foton var borta ,namnen stog där men bilderna var borta !i dag kom jag inte ens in på min facebooksida ,sms:ade sonen i kväll han kunde gå in på min Fasebooksida se alla bilderna och inläggen ,men jag kan inte ens logga in längre.Har en känsla av att någon har sabboterat för mig ,eftersom alla utom jag själv kan logga in  Har varit inne på alla tänkbara sidor på Mozzila Fox och kollar ,men som sagt jag är ingen racketforskare  Men snälla Motti du har fått en hel massa förslag att testa. Först när du gjort det kan man ju veta var felet ligger. Det är ju ingen idé att ens försöka hjälpa dig när du inte försöker testa de tips du fått. Menar du att din son kunde logga in i ditt namn på din sida? Jag kan också se dina bilder på din sida och inlägg så det är inte sidan det är fel på utan antagligen något annat.
MEN JAG HAR JU TESTAT ALLT ! Blir bara så frustrerad av att inte komma in på min Facebook
*Stintan*
31-07-2013, 22:25
Jamen svara på frågorna då. Hur ska man annars veta. Jag vill fortfarande veta om det går att logga in på din sida i ditt namn från en annan dator.
Sonen kan logga in från sin dator till min Facebook !
*Stintan*
31-07-2013, 22:37
Ja då är det nog något strul med din dator om han kan logga in med ditt namn och ditt lösenord. Du kanske ska göra en systemåterställning till en tidpunkt då du senast vet att det fungerade att logga in.
Japp var inne och såg något sådant men efter som jag inte har den datakunskapen så vågade jag inte gå vidare i räddsla av att sabotera för mig själv .Den här datorn använder bara jag.Sonen kommer förbi i morgon och ska titta på läget.Tack i alla fall för att du försökte hjälpa mig
kerstin z5-6
31-07-2013, 22:50
Hur länge sen var det du gjorde Clear cashe på din webläsare
VAD har du för länk till fb
testa detta slå upp fb i google logga in på nytt se om det blir bättre -använder du ett gammalt bookmark till en uppdaterad fb sida kan det vara så enkelt som det.
Har sökt på Googel också händer inget nytt .
Det är precis omöjligt att logga in hur jag än gör !Har försökt logga in på Googel går inte .Är som det finns ett lås någon stans !
*Stintan*
31-07-2013, 23:34
Får du inte ens upp inloggningsrutan på fb?
Jo då !om du menar ikonerna så finns dom men jag få¨r den där vita rutan med den blå texten till vänster .Har försökt på alla vis men jag kommer inte in bara !Måste vara någon låsfunksion någon stans som jag missat  fan vad frustrerande det är alltså
Så har jag fått i Windows
Byt webläsare så kommer du in.
Pejori ! hur byter man Webbläsare smidigt ?har ju Mozzila Fox nu .Kan också säga att vi kör på sticka mobilt .
*Stintan*
01-08-2013, 00:08
Men då har du ju redan en annan webläsare.
*Stintan*
01-08-2013, 00:29
CITAT (Motti @ 01-08-2013, 00:41)  Jo då !om du menar ikonerna så finns dom men jag få¨r den där vita rutan med den blå texten till vänster .Har försökt på alla vis men jag kommer inte in bara !Måste vara någon låsfunksion någon stans som jag missat  fan vad frustrerande det är alltså  Nej om du klickar på den här länken https://sv-se.facebook.com/ så ska du komma till en sida som ser ut så här och där ska du skriva in dina inloggningsuppgifter i rutorna som finns högst upp i den blåa listen. [attachment=77806:in.sida2.jpg]
Inte annan Stintan har haft samma i tre år !Men i morgon kommer sonen hit får se om inte han kan fixa problemet
*Stintan*
01-08-2013, 00:40
CITAT (Motti @ 01-08-2013, 01:31)  Inte annan Stintan har haft samma i tre år !Men i morgon kommer sonen hit får se om inte han kan fixa problemet  Du har ju inte Internet Explorer som Pejori pratar om utan du har en annan webläsare nämligen Mozzila och då borde det ju funka enligt henne. Fick du upp den sidan jag la in när du klickade på länken?
skånepåg
01-08-2013, 16:48
Testa en annan webbläsare än Firefox typ chrome eller varför inte Explorer som du borde ha, fungerar det så är problemet enkelt ominstallera Firefox
Vi har försökt med det också Explorer alltså ! men jag fick ett mail från Facebookteamet att min facebook sida är hackad .
Det är då F*n att folk måste peta på andras konton. Undrar vad dom får ut av att hacka folks konton. För ingen har väl viktiga uppgifter lagrade på Facebook.? CITAT (*Stintan* @ 01-08-2013, 01:40)  Du har ju inte Internet Explorer som Pejori pratar om utan du har en annan webläsare nämligen Mozzila och då borde det ju funka enligt henne.
Fick du upp den sidan jag la in när du klickade på länken? För mig försvann problemet när jag gjorde en systemåterställning på datorn. Har bara fått det problemet i IE, aldrig i Chrom eller Firefox.
Hur vet du vad jag har Stintan ?
Trampendal
03-08-2013, 01:08
CITAT (Motti @ 03-08-2013, 01:22)  Hur vet du vad jag har Stintan ? Kan det vara för att du skrev det tidigare i tråden?
*Stintan*
03-08-2013, 07:41
CITAT (Motti @ 03-08-2013, 01:22)  Hur vet du vad jag har Stintan ? Det har du ju skrivit och berättat och jag är läskunnig.
CITAT (*Stintan* @ 03-08-2013, 08:41)  Det har du ju skrivit och berättat och jag är läskunnig.  CITAT (Trampendal @ 03-08-2013, 02:08)  Kan det vara för att du skrev det tidigare i tråden?  Det är en bra hint, ja.
Om det kan glädja någon så har jag ett helvete bara att logga in på Facebook och när jag väl kommer in så får jag logga in hela tiden ,allt tar en timma typ att bara byta sida till en annan inom Facebooks olika komuniteter .För att kunna logga in på Facebook fick jag byta till Explorer för på Mozzila fox var det stopp .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|