Full version: Glad Påsk!
Betty
Glad Påsk på er alla forumister!

Louise i Göteborg
Och julen vara änn till påska!

Kul att se att det inte bara är jag som har gladiolus till påsk. (fast julgardinerna är jag nog ensam om)
MimE
CITAT (Louise i Göteborg @ 08-04-2004, 09:25)
... fast julgardinerna är jag nog ensam om

Inte alls! Fast mina ska åka ner i kväll.

Kan man ha påskgardinerna till midsommar sen? tongue.gif

GLAD PÅSK!

/Mimmi
Copycat
Gladiolus???? blink.gif Jag brukar kalla dom Amaryllis tongue.gif
Copycat
Äsch ! Petitesser. GLAD PÅSK till er alla !!!
birgitek
Glad påsk Själv, Copycat!
Birgit Ek
Helen i Piteå Zon 5
GLAD PÅSK till er alla från mig med! Ta det lugnt i helgtrafiken!! / Helen biggrin.gif
Tesa
CITAT (Louise i Göteborg @ 08-04-2004, 09:25)
(fast julgardinerna är jag nog ensam om)

...trodde du ja......men jag hoppas jag hinner ta bort dom före påskafton....

GLAD PÅSK alla
Sollan
Glad Påsk!!
Ska ta ner julbelysningen tror jag... wub.gif
/sollan
Fenja
Glad Påsk önskas er alla från mig!
Fenja
Almdalen
GLAD PÅSK!
Här får ni en liten påskblomma från mig

/Ingegerd
Kajsa

GLAD PÅSK
Måste tyvärr jobba hela påsken. Tredje påsken i rad.
Men nästa vecka åker jag till Paris biggrin.gif
andreas i uppsala
glöm inte att besöka luxenbourgträdgården, den är fantastisk så här års
renate
rolleyes.gif laugh.gif smile.gif
Glad påsk på er alla!

önskar Renate

tongue.gif rolleyes.gif wub.gif unsure.gif laugh.gif
Hannele
smile.gif Godisrik Påsk!
Posse
Jag gillar påsken, på ett sätt tror jag det är den storhelg som jag tycker känns mest roligast. Antagligen beror det på att den inte är så "förpliktigande" som julen kan kännas, och att den inte på samma sätt medför all den massiva kommersialism som julen. Men framför känns nog påsken så behaglig därför att den är förlagd när våren börjar komma igång! smile.gif Och när dagarna fortfarande blir allt l-ä-n-g-r-e! smile.gif

Midsommarhelgen kan ju vara ganska festlig... de få gånger rätt väder inställer sig vill säga (äta matjesill och importerade jordgubbar iklädd vinter- och/eller regnkläder utomhus inger iallafall inte mig mycket sommarglädje) men sedan blir det ju allt snabt mörkare igen.

Åter till påsken.... varför önskar man Glad Påsk så tidigt? Jag menar, borde man inte vänta till man sett att uppståndelsen verkligen gick bra den här gången också, liksom man egentligen kanske borde vänta till juldagens morgon att säga God Jul? unsure.gif rolleyes.gif

Men det handlar väl om att man uttrycker förhoppningen om att det ska bli en...

Glad Påsk
Wargen
Fialotta
Glad Påsk!
andreas i uppsala
midsommar?? blink.gif wacko.gif vad är det wink.gif jag har hört det förut men jag vet inte vad det är wink.gif
TeliaNet
vad ska ni hitta på i påsk?
själv ska jag vara hemma själv och vet inte vad jag ska göra.
andreas i uppsala
jag ska jobba i trädgården. Det är mycket som ska göras nu. Väldigt skönt väder är det också ,och det ska fortsätta nästa vecka också. På tisdag har smhi lovat 15 och upp och stor sol. Det kommer att vara sol i hela götaland och svealand under denna tid.

Glad påsk allihop biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon