Motti
Vad jag var nervös för denna dagen !gjorde ju en Biopsi som jag väntat på svar på ,visst jag kunde ringt men tordes inte idiotiskt eller hur ? men det man inte vet har man inte ont av ju.Förlösande att veta att det inte var Cancer smiley_small_hug.gif Mina stämband var kanonfina och jag fick en eloge över att jag slutat röka efter 47 år ,mycket starkt gjort sa läkaren efter så många år ! ja allt var bra .Men problemet är att jag är dödstrött och måste få sova ett par timmar varge dag minst ,känner mig lat och onyttig och apatisk.Läkaren sa att det är abstinens kroppens sätt att läka ut efter år av gifter tjära nickotin osv ,ge det tid sa hon och sov om du känner för det .
Eva i Skåne
Grattis till beskedet! Kanske du kommer vara mindre trött bara av att inte gå och vara orolig.
gunsta
Så roligt Motti - säger som Eva, man kan bli trött av oro.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Grattis till beskedet att allt är bra.

Men hur kann du vara uppe på nätterna när du är så trött?
Peztis
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 08-08-2013, 13:13) *
Grattis till beskedet att allt är bra.

Men hur kann du vara uppe på nätterna när du är så trött?

Kanske just därför... flirting.gif

Motti, skönt att höra att allt är bra! Och ofta är det precis det man behöver höra för att det hela ska lägga sig och gå över.
Motti
När man inte vet vad som väntar försöker man nog att vara vacken när man orkar vara det !så enkelt kan det va .Nu vet jag att jag är trött av rätt anledning .Sedan är det så att vi har haft massor av släkt vänner bekanta grannar här hela juli så då bränner man nog ljuset i båda ändar .Normalt set så är jag ensam här ute hela veckorna och helst plötsligt så blir man bombaderad av släkt och vänner mitt i allt .I morgon kommer det 10 personer hit som ska åka vattenskidor badríng osv och jag ska göra Lassange !men jag får hjälp .Och i morgon åker gubben till Kina en vecka och jobbar så jag lär få ha det lugnt framöver med vår hund ,och så har jag så många goa grannar här .
Klint
Va skönt Motti!
Vore jag dej skulle jag ta tiden som maken är borta till mej själv! Tacka nej till besök,gå på sköna promenader med vovven sov så länge du vill,gör superenkla måltider typ rökt makrill (har för mej att du liksom jag är ensam fiskätare i familjen)läs,bada ta dagen som den kommer,se det som en investering i dej själv,tror det ger bra utdelning! tummenupp.gif
Motti
Hade några dagar för mig själv med vovven :)bara slappade men sedan ringde vårt 10 åriga barnbarn och ville komma hit en vecka smile.gif ja så nu är hon här hos mormor men det är lugnt hon vill helst bara slappa från småsyskon läser mycket och accepterar att mormor är trött och behöver sova en stund på dagen :)hon är faktiskt bara en tillgång för mig wub.gif Tydligen är vi omtyckta här i byn för det kommer alltid folk till oss och vill prata och umgås med oss smile.gif har en granne som varit här och lånat vår Tea valp en stund i ett par dagar när hon ska ut och gå ,grannarna har varit här och frågat om jag behöver något om de ska handla åt mig osv wub.gif Är nämligen så att gubben är i Kina nu och jobbar en vecka och jag har inget körkort .Så himmla skönt att så många bryr sig ju smiley_small_hug.gif Tyvär är tröttheten ett gissel men jag ska in och ta lite prover nästa vecka bara för säkerhets skull smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon