Full version: TACK ICA
zissi
Jag fick som gåva av vår ICA-butik en valfri Frödinge-tårta idag när jag fyllde 55 år. Blev snopen eftersom jag inte tycker det är speciellt jämnt eller så väldans gammalt heller. Sen är jag inte en så jättetrogen kund. Visst blir det någon eller några tillfällen per månad jag handlar där men absolut inte allt. Men prinsesstårtan smakade bra, så thanks.gif ICA!

Har ni också fått tårtor eller något annat på era födelsedagar av ICA eller någon annan butik?
mamamaggan
Har fått rabattkuponger / gåvokuponger från en del håll när jag fyllt år , även om det inte varit jämna år alla gånger.

Bl a har jag flera gånger fått både rabattkuponger och gåvokuponger från IKEA . Den första fick jag när jag fyllde 20 , det var en gåvokupong där jag fick välja vara själv för ett bestämt pris.

Inte alls dumt när man är ung , flyttat hemifrån och inte hade så hög inkomst.
Motti
Fick pressentkort från Apoteket Hjärtat när jag fyllde 60 smile.gif
*Stintan*
Fick också en Frödingetårta av ICA för en massa år sen yes.gif
hattstugan

Fick också tårta från vår Maxi! Princesstårta från deras bageri samt en tårrtspade när jag fyllde 55 i maj! Gott var det!
Peztis
Har aldrig fått något i någon butik, däremot har jag de senaste åren fått kuponger på 10%, fraktfritt osv vid köp via internet på CDON och liknande.

Jag som till och med var och handlade på IKEA på min 30-årsdag vilket han i kassa reagerade på, undrade lite hur jag var funtad. biggrin.gif

Zissi, ett stort grattis i efterhand, förresten! blomma.gif
Påtoppen
Jag handlar i Ica-butiker på tre olika orter. När jag fyllde 30 fick jag Tårtor från alla tre, plus en tårtspade från den största butiken. Sambon fick dock bara en tårta när han fyllde 40 whistling.gif
Myosotis
Jag har fått en tårta men jag har inte hämtat den än. Jag ska ge bort den. Sen fick jag rabatt på glass på hemköp, den kupongen gav jag bort för jag glömde hämta ut glassen och man kör ju inte hela vägen bara för det. Den kupongen kunde gärna ha gällt lite längre så kunde jag ha ätit glassen själv. På apoteket fick jag också några småsaker och en rabattkupong, vet inte om det var för att jag fyllt år?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon