Full version: Google+
Gossen Ruda
Sist jag var inne på Youtube och fixade med min kanal där åkte jag på att behöva skapa ett konto på Google+. Trodde att den bara skulle ligga där och skräpa men nu fick jag ett mail om att någon stackare skulle följa vad jag gjorde där. Kan man blockera skiten eller finns det någon vettig användning?
Piccante
Google+ är som en seriösare variant av Facebook fast med 1/100 så många användare.
theseraphim
Måste man inte ha ett googlekonto för att titta på vissa klipp på tuben tex våldsamma klipp. Då man är skräckfantast har jag varit tvungen att skaffa ett konto för att verifiera min 18+ ålder. Google äger ju youtube så de vill väl integrera alla sina produkter bäst det går.
jaj-51
Din registrering är till för att kartlägga dig och dina intressen.

Vanligaste användningen är till för att sälja informationen till företag... reklam.

Blir ju så mycket enklare om du har mycket kopplat till samma inloggning.
Troligen har du också i samband med registreringen godkänt allt som google vil att du godkänner ohmy.gif
Gossen Ruda
Förmodligen är det så, här kammar man dock noll eftersom jag inte tänker använada den. Jag begriper dock varför man tjatat under en lång tid för att jag skulle byta mitt nick på Youtube till mitt riktiga namn. Det gäller att ta reda på så mycket som möjligt.
theseraphim
Tyvärr så blir det nog så att man blir ansluten till alla google tjänster osv om man skaffar konto bara på en av dem tex youtube.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon