Peztis
Ett varmt grattis på födelsedagen till alla dagens födelsedagsbarn!

Och ett särskilt stort till Monarda som fyller jämnt!
hattstugan

Grattis till er alla! rose.gif rose.gif rose.gif
Uggi
Grattis Monarda, och även ni andra som fyller år i dag!
hbd.gif yaay.gif rose.gif blomma.gif
Flemming
Grattis Monarda !

Hittade ingen passande bild i "burken" så jag fotade duvan utanför fönstret...
Eva i Skåne
Grattis Monarda! Hoppas du får en toppendag!

[attachment=78546:flagga_och_paket.jpg]
Aqvakul
Grattis! hbd.gif yaay.gif
gunsta
GRATTIS MONARDA OCH ALLA ANDRA
malcolm
GRATTIS!
Ingela i Segersberg
GRATTIS MONARDA!!! blomma.gif hbd.gif
gnon49
Grattis Monarda på födelsedagen. Hoppas septemberdagen är lika vacker hos dig som hos mig.
Monarda
Tack, alla som grattat mig. Så snälla ni är! smiley_small_hug.gif
Nu har jag kysst min trogna, gamla Nokia 3210 adjö och går in i ett annat tidevarv. Jag fick nämligen en "Lill-Babstelefon" i present med STORA knappar och TYDLIG display och dessutom en nödknapp på baksidan som man kan koppla direkt till hemtjänsten giggle.gif.

[attachment=78562:DSC_0658.jpg]

Hå, hå, ja, ja gumman har blivit gammal. Men så var det någon som sa att 60 år är nutidens 50, vilket ju är helt rätt.
Peztis
Haha, ja man får väl leva på det! Kul att höra att man bara är "34" då! giggle.gif

Grattis till den fina telefonen också.
Biggan_
Ledsen att jag missade din födelsedag! Men ett stort GRATTIS i efterskott! blomma.gif

[attachment=78639:_cid_22D...3FE485BD.gif]

Monarda
Tack snälla Biggan! Jag har faktiskt firat och blivit firad hela veckan, så nu känns det bra. Jag tyckte först att 60 kändes stenålders och det tar lite tid att vänja sig. 59 kändes märkligt nog sååå mycket yngre. g.gif
mamamaggan
Här är en till som grattar i efterhand .

GRATTIS !

Monarda , vid 60 har man precis blivit vuxen !
Monarda
Tack, mamamaggan. Ja, faktiskt så känns det så. Nu törs man äntligen säga vad man tycker i dom flesta sammanhang utan att oroa sig för hur man ska framstå i andras ögon.
Motti
Grattis smile.gif
hbd.gif
Myosotis
Grattis i efterskott!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon