Full version: Friad för onani!
Carl

http://www.dn.se/nyheter/varlden/onanist-p...ar-sverigebild/

Mycket märkligt tycker jag! Själv skulle jag bli störd om jag på stan och och mötte ett antal personer som onanerade! Även om det inte var inriktat på mot mig personligen. Typiskt Sverige!
Huggorm
Han kör inte spårvagn i alla fall
skånepåg
Legalize nudity wub.gif http://www.dailymail.co.uk/news/article-22...-told-No10.html
theseraphim
Nog för att jag är ganska liberal men där går gränsen, får man då ha samlag offentligt eller om man moonar ett träd och inte en person....då är det okej? Nä det var skevt!
Klint
CITAT (Huggorm @ 20-09-2013, 16:37) *
Han kör inte spårvagn i alla fall

giggle.gif giggle.gif
Motti
sick.gif
Jubbe063
Gränsdragning är knepig ibland. Men generellt är det inget fel med att ha sex, vara naken eller onanera utomhus. Men man bör ju inte göra detta där man sannolikt kan bli upptäkt som på offentlig badstrand, motionsspår eller välbesökta rekreationsområden.
pejori
CITAT (Jubbe063 @ 20-09-2013, 20:53) *
Gränsdragning är knepig ibland. Men generellt är det inget fel med att ha sex, vara naken eller onanera utomhus. Men man bör ju inte göra detta där man sannolikt kan bli upptäkt som på offentlig badstrand, motionsspår eller välbesökta rekreationsområden.

Misstänker att just risken att bli påkommen är en del av upphetsningen. dunno.gif
theseraphim
Ja han lär ju inte valt badstranden på slump så att säga. Här har vi haft två fall, ett på ett badhus och en på en strand plus att båda gillade barn:( Så i min värld är onani i offentligheten tecken på en sjuk störning och hade jag sett en gubbe göra något sådant vid en strand när jag är där med mina barn så hade jag gärna testat snuskgubbens simkunnighet.
pejori
CITAT (theseraphim @ 20-09-2013, 23:13) *
Ja han lär ju inte valt badstranden på slump så att säga. Här har vi haft två fall, ett på ett badhus och en på en strand plus att båda gillade barn:( Så i min värld är onani i offentligheten tecken på en sjuk störning och hade jag sett en gubbe göra något sådant vid en strand när jag är där med mina barn så hade jag gärna testat snuskgubbens simkunnighet.

Japp, jag också.. tummenupp.gif
Motti
Det är väl ingen frisk människa som onanera inför andra ! lås in dom innan de gör värre saker .
Piccante
CITAT (Carl @ 20-09-2013, 16:29) *
http://www.dn.se/nyheter/varlden/onanist-p...ar-sverigebild/

Mycket märkligt tycker jag! Själv skulle jag bli störd om jag på stan och och mötte ett antal personer som onanerade! Även om det inte var inriktat på mot mig personligen. Typiskt Sverige!

Lagen om förargelseväckande beteende och ofredande är väldigt luddig i Sverige. En kvinna anmälde ju för ett tag sedan en man som onanerade i sin lägenhet för hon kände sig kränkt när hon ståendes på tå lutandes mot fönstret kunde se in i mannens vardagsrum slap.gif eller om hon nu hade klättrat upp för att se in bättre över häcken, minns inte helt hur det var.
Huggorm
CITAT (Piccante @ 21-09-2013, 00:30) *
Lagen om förargelseväckande beteende och ofredande är väldigt luddig i Sverige. En kvinna anmälde ju för ett tag sedan en man som onanerade i sin lägenhet för hon kände sig kränkt när hon ståendes på tå lutandes mot fönstret kunde se in i mannens vardagsrum slap.gif eller om hon nu hade klättrat upp för att se in bättre över häcken, minns inte helt hur det var.

Säker på att det verkligen hänt? Det finns en vandringssägen som går ungefär så.
Jubbe063
CITAT (Piccante @ 21-09-2013, 00:30) *

Var det det här fallet du tänkte på?

http://www.metro.se/nyheter/falldes-for-on...33;ypofuICJznE/
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon