Aqvakul

90 000 inlägg är väl knappast något att fira, snarare ett uttryck för "mun-diarré".

Kan dock konstaterar att mina aktivitet succesivt avtagit under de senaste åren. Om det beror på min eller forumets bristande vitalitet, får andra avgöra...
Peztis
Grattis till ditt 90.000:e inlägg!

Har några kvar till det....
Natur liv
Imponerande!
90 000 inlägg!
Gratulerar!
*Stintan*
Oj där ligger man i lä biggrin.gif Grattis!
Eva i Skåne
Grattis! Nu är det bara att kämpa vidare mot sexsiffrigt flirting.gif

[attachment=78887:glad_gubbe.jpg]
Peztis
Stintan och Eva, ni är i alla fall en bra bit på väg.

90.000 inlägg på 6 år... det blir ca 41 om dagen. Jisses! Tror jag ligger i snitt på knappa 5 och jag har "fullt sjå" med det! biggrin.gif
Huggorm
Många av inläggen är väll oneliners i associationstråden och andra lektrådar, då går det ganska snabbt att skriva många inlägg
Monaxe
Bara att gratulera!

Hoppas att du hänger i tills det blir sexsiffrigt rekord, fast jag tror väl att det kanske kommer att ta lite längre tid. smile.gif
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 29-09-2013, 22:36) *
Många av inläggen är väll oneliners i associationstråden och andra lektrådar, då går det ganska snabbt att skriva många inlägg

tummenupp.gif Precis.
tomas99
CITAT (Huggorm @ 29-09-2013, 22:36) *

Ja det borde vara någon begränsning på inlägg, typ3 om dagen.
*Stintan*
CITAT (tomas99 @ 30-09-2013, 08:49) *
Ja det borde vara någon begränsning på inlägg, typ3 om dagen.

Eller krav på att man skrev minst fem om dan innocent.gif
Klint
Grattis Aqva!
Livet har olika stadier, liksom året, och kanske även odla, jag tycker det är trevligt att ha dej här när du har tid o lust, ledtrådar ska inte föraktas tycker jag.
Så igen Grattis yaay.gif

leKtrådar ska de va.
xlxl67
CITAT (Aqvakul @ 29-09-2013, 16:48) *
...
90 000 inlägg är väl knappast något att fira, snarare ett uttryck för "mun-diarré".

Kan dock konstaterar att mina aktivitet succesivt avtagit under de senaste åren. Om det beror på min eller forumets bristande vitalitet, får andra avgöra...

Bara att gratulera! Kan du komma ihåg ngt inlägg du är extra stolt över eller ngn tråd du brunnit lite extra för?
Detta är så stort så lite reflektion hade varit intressant biggrin.gif
Uggi
Grattis kan man säga, du har i alla fall varit MYCKET aktiv. tummenupp.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 29-09-2013, 19:18) *
Grattis! Nu är det bara att kämpa vidare mot sexsiffrigt flirting.gif
[attachment=78887:glad_gubbe.jpg]

tummenupp.gif Justamente!
Gossen Ruda
Det är väl bara att gratulera tjatproppen. biggrin.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Uggi @ 30-09-2013, 20:47) *
Grattis kan man säga, du har i alla fall varit MYCKET aktiv. tummenupp.gif

Undrar vad arbetsgivaren sa till det?
Anma
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 01-10-2013, 20:22) *

Vad är det där för insinuation?

*Stintan*

Det där var lågt thumbdown.gif
Eva i Skåne
CITAT (*Stintan* @ 01-10-2013, 22:01) *
Det där var lågt thumbdown.gif

Ja, kan bara instämma angry.gif
Eva i Skåne
Det är sådana beska kommentarer som får mig att fundera på om jag också ska lämna forumet, men det finns ju fortfarande en hel del människor jag gillar här och alla har tyvärr inte FB. Dessutom finns det intressant trådar och mycken kunskap att ta del av.
Klint
Ja för att inte tala om ev.nya va ä de för kul ton de har där?

Stanna kvar Eva, de kanske blir bättre!

Eva i Skåne
CITAT (Klint @ 02-10-2013, 11:29) *
Ja för att inte tala om ev.nya va ä de för kul ton de har där?

Hoppet är det sista som överger oss Klint smile.gif smiley_small_hug.gif
Klint
kompiskram.gif
Kryddan03
CITAT (Eva i Skåne @ 02-10-2013, 11:25) *
Det är sådana beska kommentarer som får mig att fundera på om jag också ska lämna forumet, men det finns ju fortfarande en hel del människor jag gillar här och alla har tyvärr inte FB. Dessutom finns det intressant trådar och mycken kunskap att ta del av.

Äsch! Inte skall du lämna ett forum för att det finns några enstaka surpuppor som ständigt tycks ha en "dålig dag". De kommer alltid att finnas oavsett vilket forum du hamnar på. Sådant får en stå över, som min mormor brukade säga. De har det nog inte så kul IRL heller förresten. Vi andra får helt enkelt försöka att strunta i dylika flejmförsök och avhålla oss från att ens kommentera. smile.gif

OnT:
Grattis Aqva... kul och imponerande! tummenupp.gif biggrin.gif
Eva i Skåne
Du har rätt Kryddan tummenupp.gif
Huggorm
Jag noterar att Aqvakul inte skrivit några fler inlägg efter den här trådstarten. Skall man tolka "game over" som att han lagt ner verksamheten?
Klint
Han kanske tagit en timeout?
Eva i Skåne
Jag har också lagt märke till detta Huggorm.
Vissa mindre käcka tillrop gör väl inte längtan att fortsätta jättestor. sad.gif
Gita

Ja, 41 inlägg per dag/dygn!!!!????
Det är inte utan att man undrar, men det beror kanske vilken typ av jobb/arbetsgivare man har.
Gita
Monaxe
CITAT (Gita @ 05-10-2013, 18:34) *
Ja, 41 inlägg per dag/dygn!!!!????
Det är inte utan att man undrar, men det beror kanske vilken typ av jobb/arbetsgivare man har.
Gita

Lustigt att man efter att ha gjort uppehåll från forumet pga diverse olika tråkiga saker, återkommer med nya uppfriskande sura syrligheter.

Eva i Skåne
JA! Det beror definitivt på vilket jobb man har.

Jobbar man på en industri är det såklart inte lika lätt att nyttja internet som vid kontorsarbete.
Minipauser är nyttigt, vissa kanske inte tar kaffepaus medan andra både fikar och går ut och röker var och varannan timme. Andra sitter i privata telefonsamtal eller snackar "skit" med nån arbetskamrat.
Man kan lika gärna ta några minuter då och då på internet.
mamamaggan
Grattis Aqva !

Ge inte upp nu utan kämpa med frisk mod vidare mot fler inlägg.

Ni som skriver om arbetsgivare vad får er att tro att inläggen gjorts på arbetstid ?

Och även om del gjorts från en dator på jobbet ( eller hans egen LapTop , vad vet vi ) så kanske Aqva hade rast just då , man har väl fortfarande rätt till fem minuters rast varje timme oavsett vilket yrke man har ?

Känner om igen en undran över varför en hel del personer har lämnat Odla . De jag saknar är de som höll en trevlig ton .

Myosotis
Grattis aq! yaay.gif

[attachment=78993:9.gif] [attachment=78994:0.gif] [attachment=78994:0.gif] [attachment=78994:0.gif] [attachment=78994:0.gif]

CITAT (Huggorm @ 02-10-2013, 21:58) *
Jag noterar att Aqvakul inte skrivit några fler inlägg efter den här trådstarten. Skall man tolka "game over" som att han lagt ner verksamheten?

Det får vi inte hoppas. Men det ser ju så snyggt ut så det är väl klart att han måste låta det stå ett tag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon