Full version: Belysning underifrån
solqqvinna
Jag har sett finfin växtbelysning som man kan sätta i jorden på större krukväxter. Det är som små spottar som man sticker ner i jorden, de lyser underifrån och det är väldigt effektfullt och vackert. Jag hade för mig att Claes Olsson hade de här men ett besök där igår resulterade i absolut ingenting. Personalen hittade inte vad jag sökte. Nu har jag en jättestor vacker philodendron som skriker efter de här spottarna. Någon som vet något? tips på andra spottar? Jag är öppen för alla förslag.
Bassam
Hej
Jag tycker om att du kan använda vanligt ficklampa i stället.
H.Bassam
solqqvinna
CITAT (Bassam @ 27-10-2013, 13:06) *
Hej
H.Bassam

Bassam: Skojar du med mig? Jag vill att det är vackert också. Det som jag hade sett var små spottar avsett för ändamålet. tror du ficklampor nedstoppade i krukjorden håller t ex när jag vattnar? Du får gärna utveckla vad du menar men just nu känns det som om du inte förstår riktigt vad jag menar.

Hoppas fler läser detta och svarar.
Peztis
Har precis skickat ett PM till dig.
Sylvia1
CITAT (Bassam @ 27-10-2013, 14:06) *
Hej
H.Bassam

Skämtar du? Hoppas det!

Sylvia1
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon