Monaxe
Senaste veckorna har ett för mig helt nytt problem dykt upp.
Jag ser bara den senaste timmens inlägg.
Måste varje gång gå ner och aktivt välja inläggen för idag, eller senaste veckan.
Fattar inte varför denna inställning har börjat att krångla öht.

Säkert är detta en jättedum fråga, men jag vet verkligen inte hur man löser detta!
Monaxe
Ingen som har något förslag på hur jag kan få ordning på denna inställning?
Att jag ser endast de senaste 2-3 timmarnas inlägg?
Jag måste numera ALLTID går ner i hö hörn och välja "senaste dagens inlägg" och scrolla igenom texten, men så fort jag tittar på något och sedan trycket "nya inlägg" vips då är jag tillbaka på de senaste 2-3 timmarnas inlägg.

Skitjobbigt att behöva hålla på och filtrera på det viset!

Ingen som kan???
*Stintan*
Kolla i din kontrollpanel under foruminställningar att du har "Standard" markerat vid hur många trådar respektive inlägg du vill se på varje sida.

Det där med "nya inlägg" har jag aldrig begripit mig på. Man ser ju ändå om det kommit nytt sen man kollade senast.
Monaxe
Allt är inställt på standard som det har varit hela tiden. Men fortfarande ser jag bara de 2 - 3 senaste timmarna, konstigt...
*Stintan*
Mysko sad.gif

Det har hänt mig några enstaka gånger men då har det inte återkommit efter att jag ändrat längst ner i högra hörnet...om jag inte glömt att bocka i den lilla rutan "kom ihåg". Jag har det inställt på "Visa alla" och " Alla inlägg" .
Monaxe
CITAT (*Stintan* @ 19-11-2013, 06:23) *
Mysko sad.gif

Det har hänt mig några enstaka gånger men då har det inte återkommit efter att jag ändrat längst ner i högra hörnet...om jag inte glömt att bocka i den lilla rutan "kom ihåg". Jag har det inställt på "Visa alla" och " Alla inlägg" .

Det har jag också, fattar inte vad som är fel. Får leta vidare, tack iaf Stintan! smile.gif
gunsta
Var och varannan dag trasslar det för mig - ibland är jag inloggad två dar i sträck ibland 'åker' jag ut ett par gånger om dan - nya inlägg funkar ibland och ibland är som Monaxe beskriver - tröttsamt är bara förnamnet ... som det heter smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon