Jag undrar om det inte finns en och annan inom SD som tror att det är sant.
*Stintan*
21-11-2013, 06:28
Tror inte alla att det är så?
theseraphim
21-11-2013, 11:00
Men om vi nu bara är vita kommer vi ju reflektera bort allt ljus och då får vi det konstant natt liksom:) Hade inte varit förvånad om SD på riktigt hade tänkt så tyvärr då fakta och verklighet för dem är fantasi för oss andra.
gnon49
21-11-2013, 11:11
Och jag som trodde man var mörkhyad resp. ljushylt på grund av klimatet eller solstrålningen , inte tvärtom. Tror jag får gå in på flashback och se om någon tror på det där med uppvärmning.
Gossen Ruda
21-11-2013, 12:23
Fel tänkt, man borde importera mer mörkhyade pga vintern. Det är bättre att de blir måttligt upphettade då än att de bidrar mer till den globala uppvärmningen genom att bli upphettade året om i hemländerna.
jaj-51
21-11-2013, 13:57
På sommaren skal vi inte äta glass för då riskerar vi att drunkna
statistiken är entydig ju mer glass vi köper ju fler drunknar, har inte tänkt på att det blir varmare också ....
Trampendal
21-11-2013, 23:31
Det bästa måste ju vara att sprida ut alla mörka och ljusa i ett jämnt lager över hela planeten. Inga ytterligheter någonstans, jämnt och lagom klimat överallt. Och så förbjuda glass förstås.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.