Trampendal
http://www.svenskbladet.se/politik/index.p...ppvarmning.html

Jag undrar om det inte finns en och annan inom SD som tror att det är sant.
whistling.gif
*Stintan*
Tror inte alla att det är så? g.gif slap.gif
theseraphim
Men om vi nu bara är vita kommer vi ju reflektera bort allt ljus och då får vi det konstant natt liksom:)
Hade inte varit förvånad om SD på riktigt hade tänkt så tyvärr då fakta och verklighet för dem är fantasi för oss andra.
gnon49
Och jag som trodde man var mörkhyad resp. ljushylt på grund av klimatet eller solstrålningen , inte tvärtom. Tror jag får gå in på flashback och se om någon tror på det där med uppvärmning. rotfl.gif
Gossen Ruda
Fel tänkt, man borde importera mer mörkhyade pga vintern. Det är bättre att de blir måttligt upphettade då än att de bidrar mer till den globala uppvärmningen genom att bli upphettade året om i hemländerna.
jaj-51
På sommaren skal vi inte äta glass för då riskerar vi att drunkna biggrin.gif

statistiken är entydig ju mer glass vi köper ju fler drunknar, har inte tänkt på att det blir varmare också ....
Trampendal
Det bästa måste ju vara att sprida ut alla mörka och ljusa i ett jämnt lager över hela planeten.
Inga ytterligheter någonstans, jämnt och lagom klimat överallt.
Och så förbjuda glass förstås.

bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon