Full version: Moment 22
Carl

Fick min hotmail kapat. Så jag bytte mail adress. Nu har jag bytt dator och vill komma in på detta forum (skriver på den gamla datorn nu). Nu vill jag ändra mail adress men det går inte för jag har glömt mitt lösenord. Ett nytt lösen ord kan inte skickas för jag har fel mail adress. Hur gör jag?
Anki på Öland
Skriver i supportavdelningen och frågar kanske....
theseraphim
CITAT (Carl @ 30-11-2013, 10:28) *
Fick min hotmail kapat. Så jag bytte mail adress. Nu har jag bytt dator och vill komma in på detta forum (skriver på den gamla datorn nu). Nu vill jag ändra mail adress men det går inte för jag har glömt mitt lösenord. Ett nytt lösen ord kan inte skickas för jag har fel mail adress. Hur gör jag?

Hade ett liknande problem men på en annan sida och kontaktade admin bara så fixade de det.
pejori

Jag hade samma problem och skrev ett PM till forumvärden. Hon fixade ny adress för mig. tummenupp.gif
jaj-51

Efterklok kan vi alla vara men använd ett lösenord som är lite svåra att knäcka.

Vanliga råden många tecken (minst tolv st) Stora och små bokstäver, siffror och några av tecknen !"#¤%&/()=?
Detta brukar hålla undan programen som knäcker lösenorden tummenupp.gif

Och byt lösenord då och då!

Huggorm
Problemet blir att komma ihåg alla lösenord. Man skall ju helst ha olika på olika sajter också, så inte en eventuell hacker får tillgång till allt på en gång
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 01-12-2013, 09:59) *
Problemet blir att komma ihåg alla lösenord. Man skall ju helst ha olika på olika sajter också, så inte en eventuell hacker får tillgång till allt på en gång

Man kan väl skriva upp dom nånstans. Själv har jag sparat dom på min externa hårddisk och den kommer ju ingen annan än jag själv åt.

Skriver dom i Anteckningar så det är lätt att plocka fram och ändra eller fylla på vid behov.
Carl

Ingen hör av sig så jag dödar min profil!
jaj-51
CITAT (Carl @ 02-12-2013, 17:45) *
Ingen hör av sig så jag dödar min profil!

Försök i avdelningen forumteknik support.
Gossen Ruda
Skicka ett PM eller Mail till Forumvärden.
Carl

Har gjort men inget svar!
Carl

Ni slipper mig inte! Fixat. Tack
pejori
CITAT (Carl @ 11-12-2013, 07:21) *
Ni slipper mig inte! Fixat. Tack

bravo.gif bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon