Full version: Tack, Hattstugan !
ninnisky
Tack Hattstugan för allt jobb du har lagt ner på att vara "Tomtemor 2013" . Det har du fixat alldeles utomordentligt bra och till stor glädje för oss alla. Så många spännande stunder vi fått uppleva...

Önskar dig nu en god fortsättning på helgen och sedan framförallt ett gott nytt år 2014!

Natur liv
Tomtemor Hattstugan, tack för en (för mig) ny och rolig bekantskap med alla odlas småtomtar. Det har varit kul att följa ledtrådar och gissningar. Lite huvudbry friskar upp hjärnkontoret ibland. Utan din insats skulle det lätt ha blivit ett kaos i tomteverkstan och paket skulle ha skickats både hit och dit utan att hitta rätt mottagare.

Tack och Gott Nytt År!
gunsta
CITAT (ninnisky @ 28-12-2013, 14:05) *
Tack Hattstugan för allt jobb du har lagt ner på att vara "Tomtemor 2013" . Det har du fixat alldeles utomordentligt bra och till stor glädje för oss alla. Så många spännande stunder vi fått uppleva...

Önskar dig nu en god fortsättning på helgen och sedan framförallt ett gott nytt år 2014!

Instämmer tummenupp.gif smiley_small_hug.gif thanks.gif santa.gif

PS: Det var premiär för mig också - och jag blev grundlurad - jättekul det hela smile.gif
Eva i Skåne
Vad finns det att säga om din insats som inte redan är sagt? Jag sällar mig till de andra och säger TACK Hattstugan smiley_small_hug.gif
Monarda
Jag säger också tack. Första gången jag var med, men förhoppningsvis inte sista. santa.gif
Anki på Öland
Tackar också! Du skötte dig med den äran smile.gif
hattstugan

Tack alla som deltagit! Ni har förgyllt det trista decembermörkret för många av oss här på forumet!

Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

P.S Vi kör väl en Påskhare 2014?
Natur liv
CITAT (hattstugan @ 28-12-2013, 17:07) *
P.S Vi kör väl en Påskhare 2014?

Det låter kul!
Klint
Jättekul det här! Tack Hattstugan för att du gjorde det möjligt!
pejori
Tackar också för ett väl utfört uppdrag.

Gott nytt år och vi ses igen. yes.gif

anne-li i olofstorp
Sällar mig till kören! Stort tack ! rose.gif
Myosotis
Ja TACK snälla hattstugan smiley_small_hug.gif men unsure.gif du var ju inte med själv trostar.gif
hattstugan

Nej men det gör absolut inget! Fick en fin och bra bok av gunsta som tröst!
Myosotis
Vad snällt av gunsta smiley_small_hug.gif
Eva i Skåne
CITAT (Myosotis @ 29-12-2013, 12:08) *
Vad snällt av gunsta smiley_small_hug.gif

Instämmer yes.gif
Skruttis
Instämmer med alla andra. Stort TACK till dig Hattstugan som fixade allt! smiley_small_hug.gif

TACK
till dig Gunsta som såg till att Tomtemor också fick en julklapp. Jättesnällt av dig!
Noak
Tack från mig med och Gott Nytt År!
Monaxe
Vill också tacka för en jättefin insats, tack vare ditt engagemang blev det en OHT även i år!

Önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott 2014!
hattstugan

Tack för ert förtroende! Det var riktigt kul att göra detta och ännu roligare att alla är nöjda!

Gott slut och Gott Nytt År till er alla!
pejori
CITAT (hattstugan @ 29-12-2013, 18:35) *
Tack för ert förtroende! Det var riktigt kul att göra detta och ännu roligare att alla är nöjda!

Gott slut och Gott Nytt År till er alla!

Dito till dig. blomma.gif thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon