Full version: Jelitto
lottapotta
God fortsättning alla odlare!
Jag undrar om någon här beställt fröer från Jelitto?
Jag kollade sidan idag och de har många fröer jag är intresserad av som jag inte kan hitta på andra ställen. Men när jag skulle registrera mig verkar det som att jag inte kan registrera mig som privatperson utan måste ha ett företag.
Någon som köpt fröer där utan att ha ett företag, och hur gjorde ni då i så fall?
oliv
Jag beställde i december, som privatperson. Det är mitt första köp hos dem, men det var inget problem som privatperson. Man hoppar bara över de rader där man kan fylla i företagsnamn.
kerstin z5-6
Beställt i många år , det är bara om du har företag du kan bli av med VAT avgiften, du ska registrera dej , men det är en annan sak.
Annars bara välj lägg till vagnen" chart och gå till kassan där du bla fyller i adress mm , minumum order är 25 euro
lottapotta
Tack, snälla ni, för svar! bravo.gif
Då ska jag försöka igen. Jag försökte registrera mig före jag började lägga i varukorgen, så nu förstår jag varför det inte funkade. Och, Kerstin, 25 euro är nog inga större problem för mig att överskrida... flirting.gif
Tack än en gång. Nu ska jag shoppa!
kerstin z5-6
Kan säga en sak .. stora portioner går att dela med vänner och de gror bra! Väldigt bra och de är rätt sort.
Tror jag beställer för 20 året i år.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon