Full version: Medicinska symboler
Eva-Helene
Ni vet sådana där som visar om bäraren har på t.ex. jackan...vad heter dom egentligen? Har försökt att googla för att se hur dom ser ut men kommer inte på något sökord som ger det resultat jag vill ha unsure.gif Känner mig dummare än tåget just nu....
Gossen Ruda
Pins kanske?
Jubbe063
CITAT (Eva-Helene @ 17-01-2014, 14:32) *
Ni vet sådana där som visar om bäraren har på t.ex. jackan...vad heter dom egentligen? Har försökt att googla för att se hur dom ser ut men kommer inte på något sökord som ger det resultat jag vill ha unsure.gif Känner mig dummare än tåget just nu....

Googla på symboler för olika sjukdomar så får du upp en hel del. Själva saken man bär kallas för tag, halsband , märke, brosch, pin, etc etc beroende på dess utseende.
gunsta
Jag har en liten ID-bricka som hänger i tunn läderrem runt min hals. På den står det viktig information i fall ngt skulle hända mig.
pejori
Sjukdomspins???? dunno.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
finns ju många olika, bl an dessa
http://www.zazzle.se/celiac_sjukdom_pins-145756543790587487
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon