Hej
Jag blir glad varje dag, när jag öppnar Internet, och läsa och hitta nya tänker som ibland spara dem, eller när jag hittar en svårt fråga som gör mig söka på bra svar med mina student böcker eller på andra böcker eller mellan sparande texten från odla rum, vilket roligt tiden just nu. när man kan kontakta med hela världen o fråga. och ta mot bästa svar.
H.Bassam
kerstin z5-6
25-01-2014, 21:06
Ja det är jättebra och en stor källa till kunskap:) Svårt att vara utan det numera.
Jag håller med dig Bassam. Världen och möjligheterna har verkligen vidgat sig sedan Internet kom till. Tänk bara på alla telefonköer man slipper och vad lätt det är att hålla kontakt med gamla vänner och släktingar som finns på avstånd. Som Kerstin säger är största grejen all kunskap man kan ta del av och inspirationen från andra människor,
Hej
Vi blir starkare och starkare fram tiden med varandra.
H.Bassam
vanjalarsa
26-01-2014, 13:53
Jag håller med. Det här forumet är en del av det positiva tycker jag. Ibland kommer jag på mig själv...men jag var ju nyss och kollade på forumet , och så kollar jag igen . Alla är så kunniga och trevliga !
Hoppas vi får en bra sommar med mycket skön odling !
mvh vanjalarsa
Monarda
26-01-2014, 14:14
Jag trivs också bra här. Man kan ju få svar på det mesta man undrar över tack vare all gemensam kunskap som man gärna delar med sig av.
CITAT (Monarda @ 26-01-2014, 14:14)

Jag trivs också bra här. Man kan ju få svar på det mesta man undrar över tack vare all gemensam kunskap som man gärna delar med sig av.

Håller med till 100%!!!
strandskatan
27-01-2014, 13:25
Ja, Bassam, nätet är underbart, och jag tänker på alla hörselskadade, alla handikappade, alla med social fobi som fått en öppning mot hela världen och kan agera där på lika villkor, nätet har verkligen gjort mycket för jämställdheten!
Hej
Jag hoppas att vi kan göra för mina älskande för rum, själv lärde jag mig mycket med ny språket ( Svenska ), som jag tycker om svenskarna, jag lärde mig också att leta efter bra bilder som hjälper mig att förklara, även från arabi, ska internet också o skicka till mina vänner, också som ni sa att internet kommer att hjälpa många till bra kontakter, själv hade jag mycket problem när jag börjat på odla många som klaga för att jag har problem med diktamen och gramatik, men finns många som står bredvid mig o stöda mig, men nu kan jag inte jag är 100 procent bra , men jag är bättre och bättre för varje dag, jag tycker att alla ska våga skreva om de kommer fel vi hjälper till varandra, jag treor att jag är bra exempel.
H.Bassam
kerstin z5-6
28-01-2014, 18:33
CITAT (Bassam @ 27-01-2014, 18:29)

Hej
Jag hoppas att vi kan göra för mina älskande för rum, själv lärde jag mig mycket med ny språket ( Svenska ), som jag tycker om svenskarna, jag lärde mig också att leta efter bra bilder som hjälper mig att förklara, även från arabi, ska internet också o skicka till mina vänner, också som ni sa att internet kommer att hjälpa många till bra kontakter, själv hade jag mycket problem när jag börjat på odla många som klaga för att jag har problem med diktamen och gramatik, men finns många som står bredvid mig o stöda mig, men nu kan jag inte jag är 100 procent bra , men jag är bättre och bättre för varje dag, jag tycker att alla ska våga skreva om de kommer fel vi hjälper till varandra, jag treor att jag är bra exempel.
H.Bassam
Javisst-enda sättet att bli bra är att våga och öva:)
Det tycker jag också jag förstår allt du skriver redan nu.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.