Full version: Köpa växthus
Mall
Jag har funderat länge men i år ska jag nog slå till att köpa ett växthus =) Har ni några tips på vad man bör tänka på som ny växthus innehavare? Och vart hittar jag ett bra växthus för ett bra pris? Jag har kollat in detta: http://byggochbobutiken.com/garden-odla/go...tiline-is-6x10/

Men jag har ingen aning egentligen om det är bra och om priset är bra och så! Så tipsa gärna och berätta hur ni gjorde! =)

Stor kram

/ Malin
theseraphim
Priset är bra och mycket möjligt kvalitén med men vad som är väldigt viktigt är om det går att köpa reservdelar om något går sönder för där har man ju hört en del skräckexempel. Kolla även Willab garden.
*Stintan*
Enda tipset jag vill ge är: Köp inte för litet!
ingmet
CITAT (*Stintan* @ 11-04-2014, 23:17) *
Enda tipset jag vill ge är: Köp inte för litet!

Håller med... Och inte för lågt i tak eller sidohöjden.
Fönster behövs. Finns ganska mycket skrivet om tips inför köp. Sök och njut av många tips.
Mall
Åh tack för era tips, extradelar borde nog kunna inhandlas lite överallt? Vad är det för delar tror du som kommer behövas?

Hoppas ni hade en härlig påskhelg!
kerstin z5-6
Vilken zon bor du i-har du stora snötyngder bör nockens vinkel vara viktig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon