Posse
Det handlar inte om organisationen "Länkarna" - istället handlar det om länkarna som kommer via epost från Odla-forumet, typ "x har precis skrivit ett svar till ett inlägg som du prenumererar på."

Ibland har det råkat komma ett sånt meddelande när jag redan är inloggad på forumet, men när jag kopierat över länken till webbläsaren för att titta på vad som tillkommit så blir jag av någon anledning "utkastad", dvs utloggad, samtidigt.
Jag tycker det är mycket opraktiskt. huh.gif sad.gif
Ingemar
Det låter ju onekligen lite opraktiskt och så ska det inte fungera.

Förmodligen beror det på någon säkerhetsinställning i din webläsare eller uppkoppling som uppfattar det som att det är en ny användare som inte är inloggad som försöker komma åt en sida. Men det är svårt att ge något närmare besked på vad som kan göras!
Posse
Jag kanske skulle förtydliga att som jag uppfattat det blir jag "utkastad" (också om jag försöker fortsätta från det första fönstret) även om jag klistrar in länken i ett nytt fönster. unsure.gif

När jag ändå håller på... vill jag nämna att jag tycker texten:
CITAT
Följande är fel:

Beklagar, du har ingen behörighet att svara på detta inlägg

...låter onödigt byråkratiskt avsnoppande.

Det kunde väl t.ex. stå:

"Ooops, du måste logga in för att kunna skriva ett inlägg..."

Gärna med någon liten trevligt inbjudande illustration bredvid.
Ingemar
CITAT (Posse @ 11-01-2003, 20:11)
När jag ändå håller på... vill jag nämna att jag tycker texten:
CITAT
Följande är fel:

Beklagar, du har ingen behörighet att svara på detta inlägg

...låter onödigt byråkratiskt avsnoppande.

Det kunde väl t.ex. stå:

"Ooops, du måste logga in för att kunna skriva ett inlägg..."

Jag håller med, men det är inte lätt med formuleringarna smile.gif Men jag nu har ändrat det till ditt förslag istället.
abborrmaster
nej!!! Inget oops! Man stör sej på "lustigheter" på saker som inte funkar och man sett dem efter 1 tag.

Zå det var min anti-motion!

/Simon
Berith
Det kan inte vara lätta att vara webmaster på det här bygget! wink.gif biggrin.gif
Men jag tycker iaf att du är bäst...wub.gif
Fialotta
Nämen, nu fattar jag noll

men det kanske inte va meningen unsure.gif

nåt sånt har aldrig hänt mig...rackarns tur jag har rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon