På dagtid är det ok, övernatt beror på vad du har sått, och var du bor.
Jag kollar på väderprognos hela tiden! (www.yr.no har en bra "timme för timme" bild, och oftast ganska rätt)
Om växthuset har glas (och inte kanalplast) du behöver nog skydda mot det starka solen i början med fiberduk, eller ställ ut successivt längre tid (bara ett par timmar att börja med). Eller börja när det är mulet.
Tomater vill inte ha kallare än 8 grader, gurka ca 12 grader, och paprika ca 15 grader.
Jag har en ställning med två bockar och en pinne emellan där det hänger ljusrör, som sätts igång runt 19.30 till midnatt. Och hade först fiberduk över det hela på natten, med en värmfläkt inuti "tälten", som jag sen tog bort på morgonen.
Nu har jag bubbelplast istället, sparar på el :-) (och samma sak där, bort med bubbelplast på morgonen).
Paprika och gurka bär jag in innan jag går och lägger mig, och samtidigt sätter jag igång värmefläkten.
Det är en "Palma", fläkten går hela tiden istället för att start när det blir tillräckligt kallt
Jag vet inte om ljusrör är nödvändigt, tänkte bara att det lägre kvällstemp skulle funka bra med extra belysning.