Betty
Är det min dator som jäv..s eller går allt segt för er åxå???
Skickade nyss ett inlägg och när jag skulle redigera det så blev nåt fel, det blev TRE likadana inlägg! sad.gif Pinsamt värre eftersom det handlade om antal inlägg... sad.gif
Berith
Jaaa, deeet äääär siiiiraaap hääär oooocksååååå
Betty
Nu funkar det som vanligt igen!!! smile.gif , alltså farten...
Betty
Nej, jag misstog mej... det är verkligen jättesegt! blink.gif
abborrmaster
jag somnar snart... Det e ju inte direkt överbelastning heller. Skumt.
Håller webmastrarna på o editta saker nu lr?

/Simon
abborrmaster
fast NU går det snabbt för mej iallafall!

/Simon
Betty
För mej me´!
Berith
Dom två sista inläggen vågar iaf inte jag kommentera! wub.gif
abborrmaster
Går det fortfarande långsamt berith?
Betty
CITAT (Berith @ 10-01-2003, 15:53)
Dom två sista inläggen vågar iaf inte jag kommentera! wub.gif

Eller är du lite snuskig kanske... sleep.gif
Berith
CITAT (Betty @ 10-01-2003, 16:00)

Om jag är snuskig?! huh.gif
abborrmaster
snabbare, långsammare... sirap(!)...

Klart man kan dra associationer... Eller vad menade ni biggrin.gif

/Simon
Ina
Jag associerade snuskigt... .... fast det brukar jag göra alldeles för ofta. Kompisarna har klagat ibland...

Jag tycker dock att forumet har varit alldeles osannolikt segt de senaste dagarna, om vi skall återgå till det tråkiga ämnet. Jag trodde att felet var min kassa telelina men det är tydligen fler än jag som råkat ut för strul.
abborrmaster
"nu går det" var det det som var snuskigt... men guuuuuuuuuuuuuuuuuud vad TRÅKIGT...

går det/gick det säjer man 100 ggr per dag och ska man skämta om varje sånt tillfälle så blir det ju laaagooom kul.....

/hälsar en uttråkad simon
Ina
Se där! Du klagar med en gång... Tänk på mina stackars kompisar som har stått ut med mej och min icke rumsrena fantasi i många år. laugh.gif
Berith
CITAT (Betty @ 10-01-2003, 16:00)

Det är ju faktiskt skillnad på att vara snuskig och att tänka snuskigt! blink.gif

Segt som sjutton kan det vara! Och ibland kommer man inte ens fram till sidan - 'kan inte hitta sidan, attans vad du tjatar, gå till nån annan sida!' - häromdan dröjde det en hel timme innan han (jodå, datorn är en han, speciellt när det strular) hittade sidan igen. Det var en lång väntan kan jag säga! Då sökte jag på växter och letade info så lite nytta hade jag väl av den timmen, men ändå.
abborrmaster
CITAT (Ina @ 11-01-2003, 10:10)
Se där! Du klagar med en gång... Tänk på mina stackars kompisar som har stått ut med mej och min icke rumsrena fantasi i många år. laugh.gif

zorry.... Tyckte bara att skämtet sjönk eftersom det var så mycket roligare om ni associerade med sirap och grejjer... smile.gif

/Simon
Ina
Ingen fara Simon, jag har lärt mig leva med min usla humor! rolleyes.gif Jag är ganska bra på att associera tramsigt utan att vara snuskig också!
abborrmaster
inga problem... Usel humor har vi alla laugh.gif

/Simon
Gunvor Nilsson
I dag ligger forums handbroms i! Himla trögt! wacko.gif wacko.gif
abborrmaster
en liten stund kanske.... Men inte satt jag tänkt på det!

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon