Full version: inte billigt!?
gullik.u
HEJ! SKICKADE IVÄG SAMBON TILL GRANNGÅRDENFÖR ATT KÖPA KOGÖDSEL NÅGON TIPSADE ATT DET ÄR ETT BRA OCH BILLIGT ALTERNATIV,5 SÄCKAR FÖR RUNT EN HUNDRING,MEN DET VAR INTE ALLS BILLIGT mad.gif EN SÄCK KOSTADE 42 KR.JAG TYCKTE ATT DET VAR MYCKET?! OM JAG SKA KUNNA GÖRA ALLA NYA RABATTER I SOMMAR MÅSTE JAG HA BILLIGARE JORD...
L8 B.
Moss!
Näe - det lät lite mycket - men det finns även dyra alternativ tongue.gif Knappast bättre.

P.S. För mig symboliserar stora bokstäver i text "skrik-" ande tal.

Hoppas du hittar billigare!
torvan
Har du nån K-rauta hos dig? Dom säljer 5 för 99:- , kanske att Silvan också har det. Torvan
Virgo
Och ännu en gång!

Läs innehållsförteckningen!
50 liter kogödsel är inte alltid 50 liter kogödsel, men alltid , säger alltid 100 ggr bättre än planteringsjord!
gullik.u
K-rauta har jag aldrig hört talas om huh.gif silvan finns 12 mil härifrån sad.gif vi har endast Granngården och sedan brukar ica sälja men det är bara billig plantjord,men den duger också fast helst skulle jag vilja ha ko gödsel!
Ingrid på Västkusten
Har Du ingen bondgård eller stall i närheten då?
Äktra vara är bäst i brist på påskoskit!

Hälsar Ingrid
gullik.u
biggrin.gif Jo nu har jag varit i en guldgruva i helgen trots mitt diskbråck har jag klättrat under lagårn över kasa för där fanns" brunnen "koskit med torv,hoppas det inte blir för kraftigt i rabatterna bara! smile.gif biggrin.gif
kerstin z5-6
Det blir utmärkt för rabatterna smile.gif !!! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon