Ewa L
Ber om ursäkt; men jag får då istället försöka knö in mitt inlägg här.

Vill bara presentera min nya kompis: Elton. Har haft honom i 2 månader. Han är nu 4 månader. Och en fullständig marodör i trädgården. Alla mina sådder har gått åt h-e. Han sitter oftast i en 15 m lång löplina när han är ute med mig. Och efter bara någon minut är linan 30 cm. Han har snurrat in sig i precis allt! Exempelvis små violplantor. De räcker! Och då står han och försöka rycka sig loss. Ni kan säkert föreställa er resultatet.

Han är korsning mellan grävling, piraya och skata. Dvs han gräver, bits och stjäl mina trädgårdsverktyg. Iofs försöker min nu 8-årige Lucas att uppfostra. Men även han ger emellanåt upp.

Samtidigt är lille Elton fullständigt ljuvlig. wub.gif
[attachment=81267:elton.jpg]
Gossen Ruda
Visst finns det kvar det vanliga Småprat mm, längre ner under Snack om övrigt.
fvd
Skulle inte Lukas och Elton platsa bäst i tråden husdjur tycker du? Helt underbar är de i alla fall och det klart att det blir lite trassel med den lille har är ju bebis !
Klint
Så söt... .Han lär sej nog snart!
gunsta
Sötnos smile.gif
kerstin z5-6
OJOJ så gullig men det är gamla hunden med!
Eva i Skåne
Vilka sötnosar wub.gif
Alla valpar är ljuvliga, men det är vuxna hundar också
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon