Full version: Skvätt-i-väg
Annica J
Hejsan.

Jag söker efter småplantor kan även tänka mig större av Skvätt-i-väg. Har fått en förfrågan av min systerson som så gärna vill ha en sådan nu när han fått egen lägenhet och moster vill gärna hjälpa... som ni förstår så e det lite sisådär med fröer så därför min fråga.

Har någon här inne sådan att sälja? eller kanske vet vart man kan få tag i en sådan?

Kram Annica
Bassam
Hej

Nästan alla plant skolor har mycket tillexempel Plantagen.

H. Bassam
Annica J
Okej, tack för svaret Bassam-skall ta och kika där nästa gång jag kommer till en stad som har en sådan stor växtaffär ;-)
teo
Tror inte Plantagen har sådana (Euphorbia leuconeura) - verkar vara ganska ovanliga i den vanliga handeln. Sök på nätet.
cinapuff
Jag har heller aldrig sett nån i nån plantskola, det säkraste är nog att göra som du gör, efterlysa nån som har en planta som kan ta vara på- och skicka några frön.
andeks
CITAT (cinapuff @ 10-06-2014, 14:18) *
Jag har heller aldrig sett nån i nån plantskola, det säkraste är nog att göra som du gör, efterlysa nån som har en planta som kan ta vara på- och skicka några frön.

Hej!

Har ett helt gäng som växer vilt en sisådär 25 m från mitt hus =)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon