jaj-51
Jätteglad och helnöjd och vilken kunnig personal!

Första "tittabesöket" fick hjälp och råd av kunnig trädgårdsmästare som dessutom plockade fram och visade några träd kompiskram.gif
Nästa dag åkte jag för att handla, trådgårdsmästare no 2 dök upp och även han mycket kunnig och hjälpsam tummenupp.gif
Dessutom var jag intresserad av några pelarträd men tyvärr fans inga hemma men vi kan beställa åt dig ...

På parkeringen dök trägårdsmästare no 3 upp pratsam och kunnig efter en stunds snack så blir det nog några pelarträd också!

Nu blev jag hänvisad till trädgårdsmästare no4 !
Mycket snack och goda råd han tar hem fem träd åt mig utan köptvång!

På två besök mötte jag fyra mycket duktiga, kunniga trädgårdsmästare som dessutom utom avrådde från några gobitar efter som de inte är lätta eller härdiga!

Priset och kvalitén på de träd jag köpte var toppen, kvalitén bättre och priset likvärdigt eller lägre tummenupp.gif

Väl värd ett besök kompiskram.gif trotts trängselskatt thumbdown.gif
Monaxe
Kan också rekommendera Kungälvs Gardencenter, trevlig och kunnig personal där också!
Hasse_h
Håller med ang. Mölnlycke GC, även om det ibland är väldigt trångt där. Man hittar fler spännande växter när man slipper trängas och kan gå runt och strosa utan stress. Rekommenderar därför besök vid lite sämre väderlek när folk hellre sitter hemma.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon