Natur liv
Jag hade tänkt att lägga in en bild i en annan tråd med liknande tema, men den tråden innehåller antagligen för stora bilder eftersom min dator låser sig så fort jag öppnar den. Därför startar jag en ny tråd på samma tema.

Jag gillar att skapa rum i trädgården, men mysiga platser att slå sig ned i. Platser för frukosten, i skuggan, i solen eller bara för att ta paus under trädgårdsarbetet. Jag skickar med en bild nu på en enkel plats att sitta på när morgonsolen bryter sig igenom trädkronorna. Den platsen väljs ofta av besökande barn.

Bilden togs egentligen på käringtanden som imponerade på mig genom att den är lika lång som jag. Men solstolarna syns i bakgrunden.

Skicka gärna in bilder på dina favoritplatser!
Natur liv
Kanske blir sambons 50-årspresent sommarens favoritplats i trädgården. När han kom till torpet inför sin 50-årsfest var en stubbe inslagen i paket. När han fick öppna paketet väntade en gubbstol med plats för två. Kul med motorsågskunniga grannar!
Krolliljan
Min absolut favoritplats i trädgården och som jag tillbringar mest tid i är min planteringshörna.

[attachment=82891:planteringsh__rna2.jpg]

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon