Full version: Hälsning
Inga från Närke
Har fått mejl från Ann och hennes familj.

Det går framåt för henne. Maken skriver och Ann dikterar. De ser fram mot sommaren, tror att hon kan komma ut och Ann gör framsteg och blir bättre och bättre för varje dag.
Citering ur mejlet "Fortsätter det så här, kan hon nog ta sig ut för egen maskin, (rulla rullstolen) till sommaren".

Hälsade till henne från er alla och det kom en hälsning tillbaka.
Susanne i Linköping
Åh, det var fint att höra! Jag håller tummarna!
Annki
Åh - vad roligt!! Heja Ann! Du kommer att köra rally bland rosorna i sommar! Det är jag alldeles säker på. Samtidigt som jag samlar rosor till metusinen som Ann gav mig receptet på. wub.gif Tack Inga för de glada nyheterna! hälsar Annki
Elvy
Så skönt att höra, heja Ann !! wub.gif
Fialotta
Vad det värmde att få höra
att det går framåt för Ann...håller med Annki,
hon kommer säkert att köra rally ibland blommorna! rolleyes.gif

Hejar på Ann wub.gif rolleyes.gif
Helen i Skåne
Jag har också fått hälsning, det känns hoppfullt och bra att höra att det blir lite bättre för varje dag! wub.gif
Jag lägger in en bild från Anns altan som jag fick, den ger hopp om våren och allt annat och det är en så fin, blommande uteplats som jag också ska ha någon gång... smile.gif
Eva Swahn
Hälsa Ann från mig också!
Ofta är det de små framstegen som är de stora nyheterna.

Ibland skäms jag inför mina egna bekymmer som fyller min horisont när jag jämför med hur andra har det - som egentligen har så mycket större problem - men ändå orkar kämpa på och har så mycket jävlar anamma i sig som Ann och hennes familj.

Nu går vi mot en tid som vi trädgårdsälskare tycker allra bäst om, när vi kan planera och se framåt mot en livgivande och spirande vår. Jag hoppas att det kan bidra positivt till Anns framsteg.

Nu Ann skulle du se något dråpligt: Jag håller på att rensa bland alla trädgårdstips och idéer som jag har skrivit på gula små postislappar. Jag har lagt dem med klistersidan upp i olika högar. Nu kliver katten runt i dessa högar och lapparna fastnar på tassarna och han lyfter allt högre och högre på tassarna och ju mer han trampar runt desto fler lappar fastnar. Hihih! Nu börjar han se förtvivlad ut den lille kraken, nu får jag nog hjälpa honom. Och så var den ordning och redan bortblåst. Hej och hå!

Kram Ann från Eva
Helen i Piteå Zon 5
Jättekul att höra att det blir bättre dag för dag, håller tummarna för dig Ann!
Eva St
Vad glad jag blir fortsätt kämpa på Ann!!!
Eva St
Carina
Ursäkta en ouppdaterad...
Vad är det som hänt Ann? unsure.gif
Verkar vara något väldigt allvarligt!
Betty
Vad glad jag blir! biggrin.gif
Jättekul att höra att Ann gör framsteg!
Kram från Betty till dej Ann! smile.gif
Susanne i Linköping
Som svar till Carina:
I tråden "Något tråkigt har hänt" kan du läsa hur det började.
*Felix matte*
Jag vill skicka varma Krya på hälsningar till Ann

Skönt att höra att du kanske kommer ut till dina rabatter
till sommarn.
En så underbart vacker blommande altan skulle också jag vilja ha.
Ina
Jag tänker också på Ann! Massor med varma hälsningar och tankar från mej med! laugh.gif
Iris i V-botten
Hjärtliga hälsningar till Ann och hela familjen.

Jag hoppas att du fortsätter att tillfriskna i samma takt.

Du har alltid verkat glad och optimistisk och det är bästa medicinen.

Jag hejar på dig !

Bilden på altanen är hääärlig.

Mvh Iris i Västerbotten
Liselotte i zon 3
Jag håller med resten av odlar gänget, heja heja Ann.

Själv sitter jag och väntar på att det skall bli 7 februari så att jag får möta "liten" vårt tredje barn.

Liselotte
Gunvor Nilsson
Jätteroligt Ann att du är på bättringsvägen! Med din tåga så kanske vi får ta del av dina inlägg här på forum igen!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ha det bra hälsar Gunvor!
Ann-Christin Lindberg zon II
Sköönt att Ann är på G igen! Människokroppen och människoknoppen är fantastiska! wub.gif

Sänder massor av kramar och varma tankar till Ann och hennes närmaste! Jippii! biggrin.gif

Tänk bara vad vårsolen kommer att lysa extra starkt och hälsobringande på Ann! smile.gif wub.gif
yla
jag blir så glad för din skull Ann
härligt
kämpa på

smile.gif
Cilla
Roligt att höra att det går åt rätt håll!
Många hälsningar från mig också!

Cilla
Inga från Närke
Hej på er alla

Vill bara tala om att jag kopierat alla era inlägg på denna sida och skickat till henne så hon ser att vi tänker på henne.

Tyvärr har jag inte fått med de sista men kan fixa till det lite senare så hon får alla.

/Inga
Eva i Skåne
Jag har också fått mail från Ann (via hennes man). Det är glädjande att hon gör sådana framsteg. Jag tror att hennes vilja hjälper henne mycket. Visst vore det roligt om hon kunde komma tillbaka och skriva på forumet. Det tror jag är något hon saknar mycket, men viktigast är förstås att hon blir bättre.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon