gutehumlan
15-09-2014, 02:38
Hejsan !
Då köp och sälj sidan är borta så skriver jag här istället och hoppas det är ok

önskar köpa sticklingar av Hibiskus
mvh
Ullis64
19-09-2014, 11:31
Kolla på Tradera, där finns massor!
gutehumlan
07-11-2014, 17:17
söker ännu . ingen som skall klippa ner sina Hibiskusar ?
gärna i färgerna vit. orange.
gutehumlan
29-01-2015, 06:02
ingen som kan tänkas ha sticklingar framöver när ni skall beskära era hibiskusar ?
gutehumlan
22-03-2015, 05:31
CITAT (gutehumlan @ 29-01-2015, 06:02)

ingen som kan tänkas ha sticklingar framöver när ni skall beskära era hibiskusar ?
Fick du tag i hibiskussticklingar? Jag har ett flertal plantor med dubbelblommiga röda blommor som jag kan ta sticklingar från. Har du någon annan sort jag skulle kunna få i utbyte?
Hej!
Jag har en stor och fin Hibiskus med rosa blommor som jag kan ta sticklingar av om du är intresserad
Hej! Jag är jätteintresserad av sticklingar från din rosa Hibiskus. Vill du ha betalt eller byta mot sticklingar från min Hibiskus med dubbla röda blommor?
pelargonfreak
06-10-2017, 04:39
På facebook finns en sida som säljer tror den heter Hibiscus köp och sälj ,Jag har en del också beror vad du vill ha
snowflake, röd dubbel gammal, snowqueen, dainty pink,antilles saumon,rouge tropigue,
Sofsan001
15-03-2018, 20:46
Hej, undrar om någon av er är intresserade av att sälja hibiskus sticklingar till mig? Jag har ingen egen planta att byta med för har aldrig lyckats få mina köpta att överleva. Har ni några tips om hur man får dessa fantastiska växter att växa och frodas tar jag tacksamt emot det med 😊
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.