Jonas L
Hösten sägs ju vara bästa tiden för plantering av det mesta. Så förra året när jag hade tröttnat på den "riktiga" plantskolan så åkte jag till plantagen och sprang på en 50% höstrea på allt jag skulle köpa. Vet ni om det är något de brukar köra? Har det redan varit eller när kan det bli i år? Det står inget på deras hemsida.

Jag känner till att kvaliten är tveksam, men det har den varit från min lokala handlare också...
kerstin z5-6
Det handlar nog mer om konsten att välja , titta i krukan? <För mycket rotsnurr?? osv.
men mycket säljs ut ,billigt, nu till fördel för er under z5
jamieblue
Plantagen har rea nu. Av det skrala utbudet att döma så har de haft det ett tag. Jag har också kollat på hemsidan för att se när rean drar igång men det har inte stått något. I helgen var jag där för att köpa lite andra grejer och då såg jag att det är 50% på barrväxter, äppelträd, vissa perenner m.m.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon