maimiti
Det är ju inte bara hoyor som trängs på mina fönsterbräden. Jag har ju godingar ur andra växtgrupper också...

Siri
Imponerande, var har du fått tag på den/dem?
yla
wooooooooow lyllo laugh.gif rolleyes.gif
Ina
Hmmmm... skulle ha gett efter idag... det var ett väldigt tjat från en viss person om att jag och R. skulle med hem till er när jag hämtade R. efter skolan... wink.gif

Får väl våldgästa nån gång i helgen och kolla in underverket.... rolleyes.gif
LindaA
WOW! Vilken läcker!
Väcker habegär....! biggrin.gif
maimiti
Jag kommer inte ihåg vem som gav den till mig från början. Jag bytte till mig den för säkert 10 år sedan. För några år sedan placerade jag den hos min syster när det blev för trångt hos mig, men när hon förra året ville att jag skulle plantera om den eftersom den ynglat av sig så väldigt så bestämde jag att jag nog hade plats för några lökar till ändå. Så jag norpade tillbaks en lök av lagom storlek. Nu är det 5-6 stycken tror jag, av varierande storlek. De flesta ganska små dock.
Pia mitt i Skåne
Vilken tjusig sak. Kan man kanske få ställa sig på en byteslista? biggrin.gif Jag har en del lökväxter att byta med.
Pia
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon