Full version: Behöver tips om
Isis
Jag å min sambo tänkte bygga en uteplats på baksidan.
Vi tvistar lite om hur den ska se ut, han vill att den ska vara 4kantig med ett högt staket bakom och lägre på sidorna å så inget längst fram. unsure.gif
Njaa d e inte vad jag hade tänkt mej. unsure.gif
Jag hade mer tänkt mej något "berså"liknande.rolleyes.gif
Så har någon tips på några sidor som har bilder på uteplatser/bersåer så man kan få lite ideer så skulle jag bli glad.
Tack på förhand
smile.gif
Tommy
Gör spaljeer som han vill ha det och låt klätterväxter fylla hela ytan så får du en berså.

Lätt som en plätt! sleep.gif
MariaS
Kika gärna på vår hemsida. Visserligen en inglasad veranda, men vem har sagt att man måste ha fönster och tak?!
Ett litet tips bara, ta i ordentligt från början, snart har ni fullt med folk som vill grilla och mysa.

Hemsidan är:www.hasselsvensson.se/hem.htm

MariaS
gammelnalle
CITAT (Isis @ 16-04-2004, 13:20)
Jag å min sambo tänkte bygga en uteplats på baksidan.
Vi tvistar lite om hur den ska se ut, han vill att den ska vara 4kantig med ett högt staket bakom och lägre på sidorna å så inget längst fram. unsure.gif
Njaa d e inte vad jag hade tänkt mej. unsure.gif
Jag hade mer tänkt mej något "berså"liknande.rolleyes.gif
Så har någon tips på några sidor som har bilder på uteplatser/bersåer så man kan få lite ideer så skulle jag bli glad.
Tack på förhand
smile.gif

öhmuhm..... kan du inte lägga in ditt citat på dagens citat ????

då gör du en annan nalle glad !!
Evin
Varje gång jag söker inspiration går jag till www.google.com, skriver in ex uteplats, berså eller nåt och trycker på bilder och sök. Helt plötsligt har jag ett hav med bilder att titta på och inspireras av utan alla nitar där man bara kan se textinnehållet. Bookmarka sedan sidan eller ladda ner bilden för att komma ihåg och bläddra och låna idéer.

Lycka till smile.gif

/Eva - som har ett helt trädgårdsprojekt att få inspiration för....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon