rogann
:sweatingbullets Jag skulle vilja öppna en tråd för De som slutat röka och De som försöker sluta röka
Tänkte det kunde vara bra att ha en tråd du kan skriva hur just Du gjorde när du slutade röka Eller någon
som vill ha tips på hur andra gjort för att sluta röka
Tycker det är en viktig sak att ta i tu med Både Hälsan o Motionen kommer på sidan om

Själv är jag en kvinna på 60+ som rökt nästan i 50 år,med avbrott då jag försökt sluta röka Men åkt dit så många gånger att jag trodde att det inte skulle gå
Idag för 3 veckor sedan sa jag bara Nu får det vara nog Tyckte ciggaretter o tändare tog för mycket tid
att se till att man inte glömde ta med Ja fy vad jobbigt
Det är o varit en jobbig resa men mina 3 veckor trodde jag aldrig att jag skulle klara Men nu är jag fortfarande rökfri, hoppas på att det så förblir

Kan vi inte försöka hjälpa varandra med tips o berättelser hur vi slutat Tänk på att jag inte vet något mera än ni vet Men jag tycker att man kan dela med sig lite

Jag hoppas på att det finns de som vill vara med!!!!!! rolleyes.gif
fvd
Vad duktig du är !! Jag slutade för massor med år sedan och jag var en riktigt inbiten rökare och innan dess hade jag försökt flera gånger men inte klarat det. Det som till till sist gjorde att det gick var att jag läste om lungsjukdomar och hur man långsamt kvävs . Jag blev så rädd så jag tog aldrig mer ett bloss. Ett annant knep var att jag stickade hlea tiden.

Lycka till det är värt det jag ångrar inte att jag slutade.
rogann
: Jag gjorde som du förra gången jag slutade Jag stickade slut på allt garn
Så nu har jag tänkt köpa nytt garn Jätte bra sätt sleeping.gif
silos
För mig var det inga som helst problem med att sluta röka!
Jag bara slutade en dag 1999 efter att jag hade rökt under två år.
Det är nog min finska sisu som hjälpte mig att sluta röka då!😄
Snövid
CITAT (rogann @ 07-03-2015, 20:52) *
:sweatingbullets Jag skulle vilja öppna en tråd för De som slutat röka och De som försöker sluta röka
Tänkte det kunde vara bra att ha en tråd du kan skriva hur just Du gjorde när du slutade röka Eller någon
som vill ha tips på hur andra gjort för att sluta röka
Tycker det är en viktig sak att ta i tu med Både Hälsan o Motionen kommer på sidan om

Själv är jag en kvinna på 60+ som rökt nästan i 50 år,med avbrott då jag försökt sluta röka Men åkt dit så många gånger att jag trodde att det inte skulle gå
Idag för 3 veckor sedan sa jag bara Nu får det vara nog Tyckte ciggaretter o tändare tog för mycket tid
att se till att man inte glömde ta med Ja fy vad jobbigt
Det är o varit en jobbig resa men mina 3 veckor trodde jag aldrig att jag skulle klara Men nu är jag fortfarande rökfri, hoppas på att det så förblir

Kan vi inte försöka hjälpa varandra med tips o berättelser hur vi slutat Tänk på att jag inte vet något mera än ni vet Men jag tycker att man kan dela med sig lite

Jag hoppas på att det finns de som vill vara med!!!!!! rolleyes.gif

Kämpa på gumman! Det är skönt med ett rökfritt liv!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon