hkr
Hej

Jag är lite sugen på att prova på att odla jordärtskockor, helst någon relativt tidig sort som hinner blomma i Sverige.. (Bianca?)

Finns det någon här som är villig att dela med sig några till mig? Allra smidigast om det är i närheten av Malmö så kan jag komma och hämta på plats smile.gif

Kanske finns något i min trädgård som kan vara intressant i utbyte?? (tex fransk dragon eller blodfläder...)

/Hanna

Preussen
CITAT (hkr @ 20-03-2015, 12:28) *
Hej

Jag är lite sugen på att prova på att odla jordärtskockor, helst någon relativt tidig sort som hinner blomma i Sverige.. (Bianca?)

Finns det någon här som är villig att dela med sig några till mig? Allra smidigast om det är i närheten av Malmö så kan jag komma och hämta på plats smile.gif

Kanske finns något i min trädgård som kan vara intressant i utbyte?? (tex fransk dragon eller blodfläder...)

/Hanna

hej Hanna! jag har, i malmö. bara en fråga om att hitta tid. skicka mig pm. har bianca och en röd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon