Full version: Hallå, du där!
Snövid
... som bara sitter här och läser andras tankar och funderingar, (eller skitsnack om vi skall vara ärliga) kan inte du ta och skriva lite? Det krävs ingen högskoleexamen, hög IQ eller några andra kriterier för att vara med här, se bara på mig!
Men jag tror att just du behövs. Att lite nya tankar skulle göra susen här inne och tillföra en massa bra saker.
Så kom igen. Ta mod till dig och välj en tråd som du känner berör dig på något sätt. Eller ta och skriv något nytt om något du tycker saknas och behöver tas upp.
Jag tror på dig!
Snövid
Det är stoltare våga sitt tärningskast
än att tyna med slocknande låge.
Det är skönare lyss till den sträng, som brast,
än att aldrig spänna en båge.
Aqvakul
CITAT (Snövid @ 25-03-2015, 11:18) *
Det är stoltare våga sitt tärningskast
än att tyna med slocknande låge.
Det är skönare lyss till den sträng, som brast,
än att aldrig spänna en båge.

Heidenstam... whist.gif
Snövid
CITAT (Aqvakul @ 25-03-2015, 12:00) *
Heidenstam... whist.gif

Bra saker tål att användas mer än en gång.
Gossen Ruda
I Japan anser man att människor som pratar mycket ljuger, det gäller även i forumvärlden.

Tala är silver men tiga är guld.
Snövid
CITAT (Gossen Ruda @ 25-03-2015, 17:08) *
I Japan anser man att människor som pratar mycket ljuger, det gäller även i forumvärlden.

Tala är silver men tiga är guld.

"har man inget snällt att säga är det bättre att inte säga något alls" Sa Stampes mamma
StugAnn
CITAT (Aqvakul @ 25-03-2015, 13:00) *
Heidenstam... whist.gif

Undrar om det inte var han som gifte sig i min stad. Ute på en ö som heter Blå Jungfrun. Har precis för mig det.....
Aqvakul
CITAT (StugAnn @ 30-03-2015, 16:57) *
Undrar om det inte var han som gifte sig i min stad. Ute på en ö som heter Blå Jungfrun. Har precis för mig det.....

Jodå, tror det var hans andra bröllop strax före 1900 och att han och Fröding fotograferades i grekiska togor....
StugAnn
CITAT (Aqvakul @ 30-03-2015, 17:04) *
Jodå, tror det var hans andra bröllop strax före 1900 och att han och Fröding fotograferades i grekiska togor....

Ja,just det smile.gif med bl.a Ankarberg och Fröding som gäster. Men blev han inte ovän med nån också? Nån som inte blev bjuden?

CITAT (StugAnn @ 30-03-2015, 17:26) *
Ja,just det smile.gif med bl.a Ankarberg och Fröding som gäster. Men blev han inte ovän med nån också? Nån som inte blev bjuden?

Strindberg tror jag....
Det bröllopet skylla man ha varit på. Jag har varit ute på ön. Men inte då det begav sig smile.gif
Ödmjuka reportern
CITAT (Aqvakul @ 30-03-2015, 17:04) *

Ett minne att bevara.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon