Äntligen!!! Nuuu är det vår. En dag kvar sedan bär det av till stugan där vi blir ända fram till oktober - november någon gång. DÅ ÄR DET VÅR!!!!!!!!!!!
Eva St
Vad härligt det låter!! Hoppas att vädret håller i sig länge nu (jag har inte sett någon väderleksrapport de senaste dagarna...hur ligger vi till?)!
Ha det så gott i stugan!! Är du utan uppkoppling där eller är det en stuga i tiden?
Ha det så bra!
Du det är en stuga i tiden även om den inköptes för ca 50 år sedan av min morfar. En liten röd stuga med vita knutar ca 60 kv - meter men med ett underbart läge ca 15 - 20 meter från Vänerns strand vårt eget lilla Paradis.
Kan ta någon dag eller två innan jag fått datorn på plats men sedan bombarderar jag er med nya frågor
Och vad vädret beträffar hoppas jag på kanonväder eftersom jag tagit ledigt nästa vecka.
Kram Eva St
Men allt var inte toppen!!!! Varmvattenberedaren hade pajat och tvättmaskinen likaså under vintern. Varmvattenberedaren får bli en ny och tvättmaskin får vi se om vi får tag i någon begagnad det ska nog fixa sig huvudsaken är att det är våååår
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.