|
Min dotter behöver all hjälp hon kan få just nu om hon ska ha någon chans, så vill be er alla att gå in på länken nedan och rösta på hennes skor, nr.29. Hon kan nämligen vinna de skorna om hon har sån tur att få flest röster. Skulle betyda så mycket både för henne och för mig! Tack på förhand! http://glitzy.shapemeup.se/2015/04/02/vem-ska-vinna-2/
Ha ha,dett är ju tiggeri då jag säger klart NEJ!
kerstin z5-6
04-04-2015, 18:59
CITAT (IreneH @ 04-04-2015, 19:09)  Min dotter behöver all hjälp hon kan få just nu om hon ska ha någon chans, så vill be er alla att gå in på länken nedan och rösta på hennes skor, nr.29. Hon kan nämligen vinna de skorna om hon har sån tur att få flest röster. Skulle betyda så mycket både för henne och för mig! Tack på förhand! http://glitzy.shapemeup.se/2015/04/02/vem-ska-vinna-2/Var ju simpelt, hon har min röst:)
Tack så jättemycket Kerstin!
silos: Ber så hemskt mycket om ursäkt om du tycker att detta är någon sorts av tiggeri, men då jag vet att det här betyder mycket för min dotter så gör jag allt vad jag kan för att hjälpa henne! Andra kanske har ett jättestort kontaktnät och fullt med vänner för att de ska kunna vinna, men det har inte hon. Och att vi skulle köpa sådana skor finns inte på kartan, så den här tävlingen är faktiskt enda sättet för henne att få dem. Så än en gång beklagar jag så mycket om du tycker att det jag gör är fel, men för mig som mamma känns det helt rätt att be om en minut av er tid för att hjälpa min dotter så gott det går!
kerstin z5-6
04-04-2015, 19:54
 självklart!
*Stintan*
04-04-2015, 20:18
Röstat
CITAT (IreneH @ 04-04-2015, 20:51)  Tack så jättemycket Kerstin!
silos: Ber så hemskt mycket om ursäkt om du tycker att detta är någon sorts av tiggeri, men då jag vet att det här betyder mycket för min dotter så gör jag allt vad jag kan för att hjälpa henne! Andra kanske har ett jättestort kontaktnät och fullt med vänner för att de ska kunna vinna, men det har inte hon. Och att vi skulle köpa sådana skor finns inte på kartan, så den här tävlingen är faktiskt enda sättet för henne att få dem. Så än en gång beklagar jag så mycket om du tycker att det jag gör är fel, men för mig som mamma känns det helt rätt att be om en minut av er tid för att hjälpa min dotter så gott det går! Okej!
Aqvakul
04-04-2015, 20:23
Röstat på nr 29!
29 här också.
Anki på Öland
04-04-2015, 21:05
Röstat på 29
Ingela i Segersberg
04-04-2015, 21:08
Röstat på 29!
Tack så jättemycket allihopa! Så kul att se att det går framåt. Just nu är hon på tredje plats och det skiljer 19 röster mellan henne och ettan. Bara att hålla tummarna!
kerstin z5-6
04-04-2015, 22:05
CITAT (IreneH @ 04-04-2015, 22:58)  Tack så jättemycket allihopa! Så kul att se att det går framåt. Just nu är hon på tredje plats och det skiljer 19 röster mellan henne och ettan. Bara att hålla tummarna! 
*Stintan*
04-04-2015, 22:14
Kan man rösta fler gånger?
CITAT (*Stintan* @ 04-04-2015, 23:14)  Kan man rösta fler gånger?  Vi får prova i morgon igen.
Jag har ändrat mig och har röstat på skor 29 och hoppas innerligt att din dotter vinner skorna! Annars är jag villig att ge pengar till skor iallafall en summa! Hör av dig till mig i sådana fall!
Tack så mycket allihopa för era röster! Det värmer att se att så många vill hjälpa till. Fortfarande skiljer det några röster, så ni som inte röstat får mer än gärna göra det!
Stintan, tyvärr tror jag bara att man kan rösta en gång. Men har man tex. både mobil och dator så kanske man kan rösta på båda.
silos, Tack så jättemycket, betyder mycket att du vill rösta på min dotter. Får även tacka till erbjudandet, men det är inte nödvändigt. Vinner hon så skulle det vara jättekul, men om hon inte gör det så är inte det hela världen. Men tack så jättemycket för din omtanke!
Ödmjuka reportern
05-04-2015, 18:24
Och härmed lade jag min ödmjuka röst på sko nummer tjugonio. Skär är således icke min personliga favorit bland kulörer, fast obestridligen får flickebarnet tillika min ödmjuka röst.
Tack så mycket för din röst Ödmjuka reportern! Idag är sista dagen att rösta, sen avgörs vem vinnaren blir. Hon har fått 70 röster än så länge och är på fjärdeplatsen. Nu börjar det kännas ganska otroligt att hon ska lyckas vinna, men dagen är ju lång och mycket kan hända. Vill tacka er alla än en gång för er vänlighet att rösta på henne. Det betyder jättemycket!
Synd att man bara kunde rösta en gång. Har försökt, men det går inte.
Jag har skrivit till dig privat och jag hoppas att medellandet kom fram!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|