Gita
Lite kul ändå, att leva som man lär verkar extra svårt för somliga...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20635188.ab
Gita
pejori
Verkar vara svårt för alla, speciellt politiker. dunno.gif
Ordspråket "gör som jag säger, inte som jag gör" är gångbart fortfarande.
*Stintan*
Tror inte att dom sitter och detaljplanerar sina resor själva men här har tydligen någon missat budskapet. Lika dåligt som när Borg tog planet till Skavsta för att komma fortare hem.
Huggorm
CITAT (*Stintan* @ 17-04-2015, 15:55) *
Lika dåligt som när Borg tog planet till Skavsta för att komma fortare hem.
Borg försökte i alla fall inte påstå att han var en miljöförkämpe
Gita
CITAT (*Stintan* @ 17-04-2015, 15:55) *
Tror inte att dom sitter och detaljplanerar sina resor själva men här har tydligen någon missat budskapet. Lika dåligt som när Borg tog planet till Skavsta för att komma fortare hem.

Fast du missar ju som vanligt hela poängen!
Fridolin ( inte Borg) representerar ju MP och har väldigt starka åsikter om flygresor (för andra än sig själv) m.m.
Gita
Tapio
Halaj!

Off topic, men beställde inte Gudrun Schyman en taxi en gång, som åkte och hämtade hennes kvarglömda handväska, på ett hotell, för 3000 Kr, som skattebetalarna fick betala?

Alltså, Schyman åkte inte taxi för 3000 Kr, utan bara hennes handväska!
Flottare åktur har en handväska aldrig fått! rolleyes.gif

//T
Elisabeth-Västkustkolonisten
Gudrun S handväska minns jag med......

Läste idag att alla ministrar visste att planet flög från Arlanda till Bromma extra för att hämta dom.
Inte som Fridolin igår sa igår på TV att han inte hade någon aaaaaning om
*Stintan*
CITAT (Gita @ 17-04-2015, 17:42) *
Fast du missar ju som vanligt hela poängen!
Fridolin ( inte Borg) representerar ju MP och har väldigt starka åsikter om flygresor (för andra än sig själv) m.m.
Gita

Här har inte missats något! Vore kul om du nån gång kunde besvara mina inlägg utan att vara så förbaskat nedlåtande.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon