Full version: Novemberljus
kopernikus
Hej!

För flera år sedan hade jag ett helt gäng med Novemberljus, har inga kvar och söker nu med ljus och lykta efter en stickling! Skulle bli överlycklig om någon har nåt skott att avvara! Betalar gärna, eller om jag kan erbjuda något i byte!?

Hoppas på tur!!!
Marisingen
CITAT (kopernikus @ 19-05-2015, 20:47) *
Hej!

För flera år sedan hade jag ett helt gäng med Novemberljus, har inga kvar och söker nu med ljus och lykta efter en stickling! Skulle bli överlycklig om någon har nåt skott att avvara! Betalar gärna, eller om jag kan erbjuda något i byte!?

Hoppas på tur!!!

Hej!
Novemberljus finns ofta på Tradera, jag har i vår köpt flera stycken som tar sig bra men ännu känns för små att ta sticklingar av tyvärr. Dock har jag lita svårt att få dem att övervintra.

hälsningar
Marisingen
kopernikus
Hej!

Har hängt på tradera och letat, sista skottet gick för 140 spänn nästan, då "la" jag mig!
Verkar vara en poppis växt just nu.
Fortsätter leta! 😊
Eva i Skåne
Har du fått tag i några skott ännu?
Min är lite halvklen, men det beror på att den behöver planteras om och få lite näring. Vill du ha skott så tjoa till.
Det är den vanliga med vita blommor och lite ådriga blad.
kopernikus
Åh ja gärna!!! Pmar min mailadress!
☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon