malarmaster
propaganda från sd,inte ens värt att lyssna på. ulf
silos
CITAT (malarmaster @ 13-08-2015, 17:46) *

Hur kan du veta det när du inte ens ids lyssna?!?

Jubbe063
CITAT (malarmaster @ 13-08-2015, 17:46) *

Precis.

CITAT (silos @ 13-08-2015, 17:48) *
Hur kan du veta det när du inte ens ids lyssna?!?

Värre skvaller och elakt tal är svårt att finna. Klippet innehåller mer skvaller än hänt i veckan. 99% ryktesspridning I illvilliga syfte.

Och kan tillägga att jag inte alls gillar Fredrik.
silos
CITAT (Jubbe063 @ 13-08-2015, 18:08) *
Precis.
Värre skvaller och elakt tal är svårt att finna. Klippet innehåller mer skvaller än hänt i veckan. 99% ryktesspridning I illvilliga syfte.

Och kan tillägga att jag inte alls gillar Fredrik.

Jag förstår,men hur vet du att det är på det viset?Har du en bra källa för det?
Vad var illvilligt?

Var står det att det kommer från SD?
malarmaster
"Granskning Sverige" går sd:s ärenden,läs dessutom kommentarerna,i stort bara SD sympatisörer.
Dessutom är hela inlägget bara påhitt och hopklipp där man klippt o klistrat rejält,allt i syfte att smutskasta Reinfeldt.Att Reinfeldt under sin regering tagit hårt avstånd från SD och deras invandringspolitik gör ju honom till en måltavla just för SD sympatisörer.

man skall vara oerhört kritisk till sådana här inlägg,det mesta är faktiskt bara lögner.. Ulf
silos
CITAT (malarmaster @ 13-08-2015, 21:07) *
"Granskning Sverige" går sd:s ärenden,läs dessutom kommentarerna,i stort bara SD sympatisörer.
Dessutom är hela inlägget bara påhitt och hopklipp där man klippt o klistrat rejält,allt i syfte att smutskasta Reinfeldt.Att Reinfeldt under sin regering tagit hårt avstånd från SD och deras invandringspolitik gör ju honom till en måltavla just för SD sympatisörer.

man skall vara oerhört kritisk till sådana här inlägg,det mesta är faktiskt bara lögner.. Ulf

Okej!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon