Annica J
Hejsan!

varit frånvarande från forumet en längre tid. Haft mkt bekymmer runtom, o i allt så krånglar data och gjort jag ej kommer in på forum....ej heller orkat ta tag i att återställa och skapa för mentala orken.

MEN hoppas nu vara tillbaka här! Har saknat er massa <3

Hoppas alla har det gott och att min tur håller i sig med detta. Jag o tekniken har gett upp på varandra.

Kram till er alla och ha en bra måndag även om mkt tråkigt väder

Kram Annica J
*Stintan*
Hej, kul att se dig! smiley_small_hug.gif
Annica J
Får hoppas detta håller i sig tummenupp.gif

Inte alls varit vän med tekniken och varit rätt dassig men nu e jag på g tillbaka rose.gif

Saknat er alla massa & ber om ursäkt redan nu ifall jag har svårt med minnet & namn & annat....Ha tålamod.

Ha en underbar dag!

kram2.gif
Gossen Ruda
Välkommen tillbaka.
Annica J
Tackar tackar rolleyes.gif
MagisterJon
Kör antivirusprogrammen i felsäkert läge, samt skaffa malwarebytes etc. Har du problem i datorn eller bara webbläsaren?
*Stintan*
Lägg ner Magistern och håll dig till att fixa med din egen dator. Ingen har bett dig om råd!
Annica J
Tack Stintan för orden. Som läget är NU- idag finns inga som helst problem på datorn...detta var alltså för nått/några år sedan och min mentala ork har legat på noll så ej orkat ta tag i det...Men som sagt nu finns ej några problem- allt ordnat och jag e ju här och kan skriva utan problem.

Glad vara tillbaka & hoppas vara kvar nu & under lång tid smiley_small_hug.gif

Kram och ha en bra tisdag!

Uggi
Välkommen tillbaka och ha nu en bra tisdag även du!
MagisterJon
Otrevliga svar man får för att man försöker hjälpa till sad.gif
Detta är faktikst något jag vet rekommenderas av riktiga datavetare...
*Stintan*
CITAT (MagisterJon @ 15-09-2015, 21:56) *
Otrevliga svar man får för att man försöker hjälpa till sad.gif
Detta är faktikst något jag vet rekommenderas av riktiga datavetare...

Överlåt då åt de riktiga datavetarna att fixa andras datorer! Ditt förtroendekapital är sedan länge förbrukat.
MagisterJon
CITAT (*Stintan* @ 15-09-2015, 22:46) *
Överlåt då åt de riktiga datavetarna att fixa andras datorer! Ditt förtroendekapital är sedan länge förbrukat.

Detta kan jag dock garantera att de rekommenderar. Fråga själv! Detta är något de alltid rekommenderar i början, det är också så pass enkelt att man ej lyckas sabotera något, varför jag rekommenderade det.
*Stintan*
CITAT (MagisterJon @ 15-09-2015, 22:51) *
Detta kan jag dock garantera att de rekommenderar. Fråga själv! Detta är något de alltid rekommenderar i början, det är också så pass enkelt att man ej lyckas sabotera något, varför jag rekommenderade det.

Lägg ner och förstör inte Annica tråd! Det finns en egen avdelning för Datorfrågor. Jag har inget behov av att fråga.
MagisterJon
CITAT (*Stintan* @ 15-09-2015, 23:22) *
Lägg ner och förstör inte Annica tråd! Det finns en egen avdelning för Datorfrågor. Jag har inget behov av att fråga.

INte jag som bad om hjälp i huvudinlägget, men skit samma. Släpper det nu smile.gif
Annica J
Nämen jösses!

Vad e detta för troll? Har ej skrivit jag vill ha någon hjälp med min dator-det finns liksom inga problem där längre tummenupp.gif whistling.gif

Ville bara skriva jag var tillbaka efter långt uppehåll då jag ej orkat ta itu med olika saker.

Jätteglad vara tillbaka & tackar Stintan för dina svar här.

Mkt verkar ha hänt här på forumet under tiden jag var borta.

Ha nu en jättebra dag alla- så glad vara här igen smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Kram Annica
Gossen Ruda
Dessvärre har vi ett eller flera troll här just nu.
*Stintan*
Ja dom tycks va på alerten just nu.

Ha en fin dag du också Annica!
Annica J
Tråkigt de har funnit sig hit. Men men jag e lika glad för att vara tillbaka och att ni svarat.....Minnet e som teflon skall jag snällt erkänna men känner igen en del namn ;-)

Nu skall här ordnas middag (gulp redan-jösses vad dagen springer iväg fort) och rasta vovven.

Jo, förresten drömma om växter och...för det har jag ABSOLUT INTE gett upp på.

Kram på er och ha en bra dag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon