MagisterJon
Köpte en limpa häromdagen som jag inte rört förrän nu och upptäcker att den smakar förjävla äckligt. Mögel är det inte på den - det har jag kollat. Kan limpor bli gamla och få fruktansvärd smak? Är väl ändå inte meningen att det ska smaka bajs redan efter någon dag?

Kan jag gå tillbaka med den och få en ny? Har lite ont med pengar nu, så extra surt detta thumbdown.gif
*Stintan*
Det står väl när den är bakad och ett bästföredatum på förpackningen. Vad är det för limpa?
Mjärden
Det klart att du får en ny limpa, om har kvittot kvar, brukar inte vara några problem.
Om man som Du åkt på en smäll, så måste man försöka hitta lite små positiva saker att glädjas åt.

Vi som är odlare har ju en fin tid just nu när vi skördar frukterna av vårt arbete tidigare under året.

Om Du inte är odlare, rekommenderar jag Dig att hyra en odlingslott till nästa år.
Tränar Du, då brukar ett pass göra att det mesta känns lättare eller varför inte gå med i en dansklubb - väldigt fin gemenskap.

Ja, det finns mycket trevliga saker att göra som gör att man klarar livets motgångar bättre.
MagisterJon
Hade ej kvitto men fick en ny limpa som smakade bättre efter att jag visat mitt missnöje. Alltid något.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon