Monica M zon 4
Grattis på födelsedagen! biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS till er alla tre! / Helen biggrin.gif
Hannele
Grattis!
Ni fick inte lika soligt och varmt, som jag fick i går... tongue.gif
Gammal julhyacint i pallkrage doftar ljuvligt nu!
renate
Grattis på födelsedagen alla tre!
önskar Renate tongue.gif

Ha en bra dag.
Fialotta
Grattis till er alla tre!

Annika i Mölndal
Jag tackar för gratulationerna wub.gif

Jag har fått en underbar födelsedagspresent i dag! Min moster bjöd på en heldagsutflykt till Sofiero. Det var ljuvligt att se trädgården i vårprakt och framför allt var det roligt att få uppleva Hannus utställning. Det blev ju inte sämre när man hörde om allt regnande här hemma - vi satt ute och fikade i solen biggrin.gif

Jag är så dålig på att skriva här men jag läser varje och dag och är så tacksam för all kunskap ni lämnar. En av anledningarna att tiden blir så knapp, är att jag ägnat all ledig tid till att gräva om hela trädgården. Nu är snart all gräsmatta ett minne blott... Jag försöker att göra min variant på en fransk trädgård. Det blir en blandning av blommor och grönsaker. Just nu tror grannarna att jag har gjort en minigolfbana wacko.gif Men får jag bara planterat mina häckar och fått dit lite klätterställningar, plus alla hundaratals plantor från garaget så skall nog även de förvånade grannarna fatta biggrin.gif biggrin.gif

Återigen tack för gratulationerna och för att ni finns med alla ovärdelig kunskap wub.gif
kerstin z5-6
Grattis ! på födelsedagen önskar kerstin
Du tar väl kort på den franska -Annica??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon