silos
Kan det det verkligen vara sant att svensk uppfostran skapar snorungar?!?
http://mobil.dn.se/ekonomi/internationella...apar-snorungar/
*Stintan*
Vad är svensk uppfostran? Fattar inte att du orkar sitta och leta upp så mycket trams.
silos
CITAT (*Stintan* @ 20-09-2015, 13:17) *
Vad är svensk uppfostran? Fattar inte att du orkar sitta och leta upp så mycket trams.

Du som svensk borde väl veta det?!?

Det är slapphet vad jag fått lära mig och vad jag ser dagligen dags ute i samhället!
Men självklart är inte alla som är slappa i sin uppfostran av sina barn!

Jag ser det absolut inte som trams när det handlar om barn och uppfostran!
*Stintan*
Så slapphet i uppfostran skulle vara något svenskt enligt dig. Jag håller inte med och anser att artikeln är trams.
silos
CITAT (*Stintan* @ 20-09-2015, 13:44) *
Så slapphet i uppfostran skulle vara något svenskt enligt dig. Jag håller inte med och anser att artikeln är trams.

Ja!
Trams är nog nästan allt enligt dig i alla fall allt som jag skriver här!
*Stintan*
CITAT (silos @ 20-09-2015, 13:49) *
Ja!
Trams är nog nästan allt enligt dig i alla fall allt som jag skriver här!

Det är ju inte du som skriver utan du länkar ju till en artikel (som vanligt). Många gånger är det faktiskt rena rama rappakaljan det du länkar till. Finns ju ingen anledning för dig att ta åt dig personligt för att jag tycker artikeln är trams.
silos
CITAT (*Stintan* @ 20-09-2015, 14:19) *
Det är ju inte du som skriver utan du länkar ju till en artikel (som vanligt). Många gånger är det faktiskt rena rama rappakaljan det du länkar till. Finns ju ingen anledning för dig att ta åt dig personligt för att jag tycker artikeln är trams.

Ok!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon