MagisterJon
Råkade slarva bort ett av matteproven jag skulle rätta. Löste det genom att dela ut proven efter elktionen genom att lägga dem på ett bord utanför salen å låta alla hämt asitt medans jag avvek. Sen när eleven senare idag sa hans prov inte fanns där sa jag att nån klasskamarat måste spelat honom ett spratt och tagit det, men att han fick godkänt.

Hur hade ni hanterat situationen?
Jubbe063
Hade letat rätt på provet. För den borde ju ligga någonstans.

Men eftersom du alltid har problem med ditt moraliska pass och aldrig tycks kunna skilja på rätt och fel så hade jag nog sagt upp mig och sökt jobb som gatusopare.
*Stintan*
Du beter dig ju som en psykopat helt i avsaknad av moral

Håller med Jubbe...byt jobb snarast om nu historien mot förmodan är sann.
Mjärden
CITAT (Jubbe063 @ 22-10-2015, 00:52) *
Hade letat rätt på provet. För den borde ju ligga någonstans.

Men eftersom du alltid har problem med ditt moraliska pass och aldrig tycks kunna skilja på rätt och fel så hade jag nog sagt upp mig och sökt jobb som gatusopare.

Vadå byta jobb, det går väl inte om man inte har något ! Du menar väl att han skall "fimpa" sitt fantasijobb.

Sen tycker jag att "fantasimagistern" skall släcka sitt konto här på forumet, Du tillför inget med dina ihopfabricerade trådar !
silos
CITAT (Mjärden @ 22-10-2015, 10:30) *
Vadå byta jobb, det går väl inte om man inte har något ! Du menar väl att han skall "fimpa" sitt fantasijobb.

Sen tycker jag att "fantasimagistern" skall släcka sitt konto här på forumet, Du tillför inget med dina ihopfabricerade trådar !

Ha ha han tillför visst något:trolljägarna och andra knytt behöver ju mat för att överleva,kolla bara hur snabbt de är och kommentera i trådar som de avskyr och suger i sig negativ energi som de tror att de inte har, ha ha ha ha haaaa!!! rotfl.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Som lärare hade man hämtat sina dokument, för du måste ju dokumentera vilka betyg du satt och varför du satt betygen + vilka delmoment eleven visat att den klarat av i provet. Sedan hade man berättat för eleven vilket betyg man satt samt förklarat vad han/hon borde ha pluggat mera på som kanske är en viktig grund för de vidare studierna. Hoppas du inte är en riktig lärare för då kommer ju nån av dina kollegor få ett helvete att sätta betyg ifall du inte dokumenterat (obehöriga lärare får ju inte sätta betyg)
Jubbe063
CITAT (silos @ 22-10-2015, 10:41) *
Ha ha han tillför visst något:trolljägarna och andra knytt behöver ju mat för att överleva,kolla bara hur snabbt de är och kommentera i trådar som de avskyr och suger i sig negativ energi som de tror att de inte har, ha ha ha ha haaaa!!! rotfl.gif

Ett gott skratt förlänger livet så länge man inte skrattar ihjäl sig.
silos
CITAT (Jubbe063 @ 22-10-2015, 16:36) *
Ett gott skratt förlänger livet så länge man inte skrattar ihjäl sig.

Lite skoj skadar inre!
*Stintan*
CITAT (silos @ 22-10-2015, 10:41) *

Håll dig till ämnet eller kryp tillbaka in i din håla så du inte sätter skrattet i vrångstrupen.
silos
CITAT (*Stintan* @ 22-10-2015, 16:56) *
Håll dig till ämnet eller kryp tillbaka in i din håla så du inte sätter skrattet i vrångstrupen.

Aldrig i livet att jag skulle göra det!!!

Det är du själv som kan krypa tillbaka till din håla med ditt eviga suckande!!!
Det är bättre att skratta än gråta över alla dumheter speciellt åt trolljägare och annat knyt!

Tråd skaparen här är verkligen en härlig källa för skrat och det för att trolljägare och knyten fortsätter att mata honom!Kan jag göra annat än skratta?!?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon