|
sparvuggla
17-11-2015, 18:08
Jan Björklund vill skicka bombplan och delta i kriget i Syrien. Hur dum får man vara????????? Hoppas verkligen mp regeringen och v inte går den mannen till mötes!!!
Gossen Ruda
17-11-2015, 18:47
Det är så snacket går bland liberalerna. Eller var det centern? Alliansen är ett dåligt minne blott.
Huggorm
17-11-2015, 19:06
Ingen vits att skicka bombplan till Syrien nu, när Ryssland äntligen klivit in och börjat ordna upp situationen. Nu är det bäst att bara hålla sig långt undan.
segelbåt
17-11-2015, 20:18
Länk tack, jag hittar inget om detta.
P.S. Sverige har inte haft bombplan sedan 50-talet.
Bengalow
17-11-2015, 20:22
Tja, det var ju Frankrike som begärde enad hjälp mot terrorister, och då ställde sig de 2 "liberala" partierna upp: "-Javisst, vi skickar JAS!". Då var både Kinberg-Batra och Stefan Löfvén mer återhållsamma. Som statsministern sade: "-Vi måste väl först höra vad dom vill ha hjälp med!" De 2 liberalerna verkade vara som flugor på ruttet kött. Sedan blev det krig om namnet "liberaler"...som Folkpartiet vill byta till sig. Så vill jag citera Huggorm...låt honom vara kvar! Han gör mer till skada för partiet, ungefär som han menar att Romsson gör för MP.
segelbåt
17-11-2015, 20:28
Hittade en länk nu. "Jag utesluter inte att vi bör skicka JAS-plan" sa han. En jäkla skillnad mot vad trådskaparen påstod att Björklund sagt. http://www.expressen.se/nyheter/flera-riks...att-skicka-jas/
Halaj!
Sveriges försvar är precis som det låter, ett försvar. Den har inga funktioner för ett anfall på bred front mot en fiende. Därför har vi inte heller några bombplan, och har aldrig haft. Vad som finns är ett hemligt antal JAS. De kan bestyckas med bomber, så visst.
Skulle nu Sverige skicka ner militära plan kommer det att bli som när vi skickade plan ner till Libyen under den arabiska våren. De kommer inte att göra annat än att ta bilder från luften, för att kartlägga truppförflyttningar. Sen fick andra länder skicka plan att bomba dem.
De kommer inte på något villkor att tillåtas att öppna eld vare sig mot folk eller döda ting. Nån skulle ju kunna bli skadad! Hur skulle det se ut inför svensk opinion? Näää, det smutsiga jobbet med att nedkämpa fienden får andra göra. Sådana som inte har lika höga moraliska värderingar som vi. t.ex. USA, britterna, fransmännen m.fl. vi är en humanitär stormakt, och befattar oss inte med sånt!
//T
Huggorm
17-11-2015, 20:45
Annars kan vi väl göra som danskarna när USA ville ha hjälp i kriget mot Afghanistan och erbjuda oss att sända några utbåtar
Bengalow
17-11-2015, 22:06
Jan Björklund, som den gamle militär han är, sade "att det är fullt tänkbart, att göra som KD föreslår (KD föreslog att skicka bombplan till Syrien. förf. anm.)!". Alltså ett absolut "ja!" till förslaget. Mörka inget, segelbåt! I TV var han än tydligare... Huggorm! Du var inte ett dugg rolig med det inlägget, och jag ber dig verifiera det! Är det livet i skogen som får dig att sakna realism?
Självklart skall vi på alla vis stödja kampen mot IS, även om det låter långsökt att skicka bombplan som vi faktiskt inte har. För övrigt så var det inte riktigt så Björklund sa. Men när det gäller att avgå så tycker jag snarare att Mehmet Kaplan"]Mp inte hör hemma i vårt samhälle. "Att muslimer i Sverige åker till Syrien för att göra jihad är inte konstigare än att svenskar reste till Finland för att slåss för landets frihet under andra världskriget." Det menar Mehmet Kaplan, som är Miljöpartiets gruppledare i riksdagen. Mehmet KaplanGita
sparvuggla
18-11-2015, 06:18
CITAT (Bengalow @ 17-11-2015, 22:06)  Jan Björklund, som den gamle militär han är, sade "att det är fullt tänkbart, att göra som KD föreslår (KD föreslog att skicka bombplan till Syrien. förf. anm.)!". Alltså ett absolut "ja!" till förslaget. Mörka inget, segelbåt! I TV var han än tydligare... Huggorm! Du var inte ett dugg rolig med det inlägget, och jag ber dig verifiera det! Är det livet i skogen som får dig att sakna realism? Och tänk om Folkpartiet hade fått som dom ville efter kriget då dom kämpade för att Sverige skulle skaffa atombomb............... Det är verkligen tur att det är bättre partier som sitter i regeringen och tänker till först .
malarmaster
18-11-2015, 08:11
vilka reaktioner det blir bara för att det är Björklund. Löfven lovade igår kväll att Frankrike skulle visst få både militär och annan hjälp från Sverige om de så begär,där ingår säkert några JAS som faktiskt är den enda resurs vi kan ställa till förfogande då Sverige saknar marktrupper o utrustning för krigföring i stor skala i ett bergs/ökenlandskap. vi har faktiskt redan trupp i Irak för att utbilda men det lär bli precis så mycket vi kan erbjuda frånsett flyg. Ryssland kommer dessutom att samarbeta med fransk/europeiska insatser i syrien enligt Putin.Och det är nog det som krävs,att man samordnar insatserna istället för att punktbomba. Sedan lär det krävas marktrupp för att ta hand om IS-trupperna men det lär bli mer svårlösligt för hittills har ingen velat ställa trupp till förfogande,varken USA,Ryssland eller Europa. till bengalow vill jag bara säga att namnet liberalerna har folkpartiet ägt sedan de bildades 1934,då under namnet liberala samlingspartiet,sedemera folkpartiet vilket det också var under en tid då det samlade den största delen av borgerligheten. Att centern under de senaste åren försökt kapa liberalismen som innehåll spelar mindre roll,särskilt som de inte 100 procentigt anammar liberalismen. Vi får se vad landsmötet beslutar i frågan,här i Kronoberg vill medlemmarna behålla Folkpartiet,man kan acceptera tillägget liberalerna som man kört med senaste åren men det säger inte så mycket då svensken i allmänhet inte har en aning om vad liberalismen står för.Folkpartiet är i alla fall väl inarbetat .
det enda positiva med Parisdådet är väl att man nu tycks ena sig om att ta itu med IS slutgiltigt. Om Sverige kan bidra med en liten del så förstår jag faktiskt inte varför en del blir upprörda. det är samma mesighet som svenska myndigheter visar upp gentemot de som krigar för IS och kommer tillbaks till Sverige för att vila upp inför nästa omgång.I min värld skall de spärras in och ställas inför rätta för terrorism så fort de passerar gränsen. Det finns säkert redan celler i Sverige som kommer att utföra terrordåd frågan är bara när det blir vår tur,kanske under julhandeln?
Denna gång gick IS för långt,reaktionerna blev nog inte som väntade. västvärlden enas och kommer nu att på allvar ta itu med terrorismen i Irak o Syrien. Ulf
Gossen Ruda
18-11-2015, 09:25
Precis som Usama Bin Laden missbedömde USA när han planlagde elfte september, likaså har IS missbedömt effekterna av flygsabotaget och Parisattentatet. Nu har världen vaknat och kommer att gemensamt ta itu med IS, de har ingen chans i det långa loppet. Det kan bli lite mer attentat men det får man ta. Spanien skrämdes av tågbomberna och drog sig ur men det sker inte nu.
sparvuggla
18-11-2015, 09:37
CITAT (malarmaster @ 18-11-2015, 08:11)  vilka reaktioner det blir bara för att det är Björklund. Löfven lovade igår kväll att Frankrike skulle visst få både militär och annan hjälp från Sverige om de så begär,där ingår säkert några JAS som faktiskt är den enda resurs vi kan ställa till förfogande då Sverige saknar marktrupper o utrustning för krigföring i stor skala i ett bergs/ökenlandskap. vi har faktiskt redan trupp i Irak för att utbilda men det lär bli precis så mycket vi kan erbjuda frånsett flyg. Ryssland kommer dessutom att samarbeta med fransk/europeiska insatser i syrien enligt Putin.Och det är nog det som krävs,att man samordnar insatserna istället för att punktbomba. Sedan lär det krävas marktrupp för att ta hand om IS-trupperna men det lär bli mer svårlösligt för hittills har ingen velat ställa trupp till förfogande,varken USA,Ryssland eller Europa. till bengalow vill jag bara säga att namnet liberalerna har folkpartiet ägt sedan de bildades 1934,då under namnet liberala samlingspartiet,sedemera folkpartiet vilket det också var under en tid då det samlade den största delen av borgerligheten. Att centern under de senaste åren försökt kapa liberalismen som innehåll spelar mindre roll,särskilt som de inte 100 procentigt anammar liberalismen. Vi får se vad landsmötet beslutar i frågan,här i Kronoberg vill medlemmarna behålla Folkpartiet,man kan acceptera tillägget liberalerna som man kört med senaste åren men det säger inte så mycket då svensken i allmänhet inte har en aning om vad liberalismen står för.Folkpartiet är i alla fall väl inarbetat .
det enda positiva med Parisdådet är väl att man nu tycks ena sig om att ta itu med IS slutgiltigt. Om Sverige kan bidra med en liten del så förstår jag faktiskt inte varför en del blir upprörda. det är samma mesighet som svenska myndigheter visar upp gentemot de som krigar för IS och kommer tillbaks till Sverige för att vila upp inför nästa omgång.I min värld skall de spärras in och ställas inför rätta för terrorism så fort de passerar gränsen. Det finns säkert redan celler i Sverige som kommer att utföra terrordåd frågan är bara när det blir vår tur,kanske under julhandeln?
Denna gång gick IS för långt,reaktionerna blev nog inte som väntade. västvärlden enas och kommer nu att på allvar ta itu med terrorismen i Irak o Syrien. Ulf Vi är överens om det sista, tror och hoppas också att nu kan öst och väst + arabvärlden enas om att IS är fiendet som ska bekämpas. Och Ryssland och USA, när dom är kompisar då kan vi vänta resultat också. Kanske är det här startskottet på att världen blir bättre plats att leva i.... Men Björklunds prat är farligt, klart vi ska hjälpa till med rådgivare utbildning och liknande saker, men inte militära styrkor eller JAS-plan. Gör vi det kommer vi få lika hemska terrorattacker här som i Frankrike. Och Sverige är mycket mycket mer sårbart för sånt. Men Jan Björklund, avgå och skäms!! Och sluta snacka om "aggressiv Putin" i varje intervju. Det är han själv som är aggressiv. Putins senaste insatser är berömvärda.
Mjärden
18-11-2015, 12:01
CITAT (Gita @ 17-11-2015, 23:42)  Självklart skall vi på alla vis stödja kampen mot IS, även om det låter långsökt att skicka bombplan som vi faktiskt inte har. För övrigt så var det inte riktigt så Björklund sa. Men när det gäller att avgå så tycker jag snarare att Mehmet Kaplan"]Mp inte hör hemma i vårt samhälle. "Att muslimer i Sverige åker till Syrien för att göra jihad är inte konstigare än att svenskar reste till Finland för att slåss för landets frihet under andra världskriget." Det menar Mehmet Kaplan, som är Miljöpartiets gruppledare i riksdagen. Mehmet KaplanGita Precis, håller fullständigt med. Det är väl bara en tidsfråga innan det bildas ett muslimskt parti i Sverige och Mehmet är en självklar kandidat till partiledare. Vi måste i Sverige vara vaksamma för infiltration i etablerade partier, så att inte muslimerna kan flytta fram sina positioner och bli en politisk kraft. Vi måste på alla sätt hålla religionen utanför politiken, KD behöver vi inte vara rädda för längre, då de i princip helt avskaffat religionen i sitt partiprogram. Betr. Björklund tycker jag han är en utmärkt partiledare och även Kindberg Batra, som jag tycker vuxin in i rollen som partiledare på ett bra sätt. KD,s nya ledare har försökt sticka ut, men än så länge vill jag inte ge något omdöme. Jag vill i stället hävda; AVGÅ LÖÖV ! hon hör inte hemma i Centern utan borde gå över till Miljöpartiet, där de flesta irrhjärnorna finns.
Elisabeth-Västkustkolonisten
18-11-2015, 14:14
CITAT (sparvuggla @ 18-11-2015, 06:18)  Och tänk om Folkpartiet hade fått som dom ville efter kriget då dom kämpade för att Sverige skulle skaffa atombomb............... Det är verkligen tur att det är bättre partier som sitter i regeringen och tänker till först . Vilken parti menar du är bättre? Väl inte MP..... Jag skulle vilja slänga ut ur varje parti en del politiker. Det finns idag ingen parti som är helt OK. Äsa R. är verkligen en stolpskott. Miljöminister som är en miljöbov. Men det är klart övriga Europa har något att skratta åt.... Vice statsminister, fy fanken. Hon skadar Löfven och bättre har han gjort sig förtjänt av. Hade han låtit bli att ta in dom i regeringen och tagit hjälp redan då av alliansen så hade det blivit mycket bättre. T.ex. lovade ju Löfven att inte höja bensinskatten. Jag är en av dom som är beroende av bilen, är pensionär och kan inte åka kommunalt. Dom lägste Pensionerna sänks, Hemtjänsten höjs kraftigt osv Sparvuggla du tycker kanske det är bra? Elisabeth
Mjärden
18-11-2015, 14:23
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-11-2015, 14:14)  Vilken parti menar du är bättre? Väl inte MP.....
Jag skulle vilja slänga ut ur varje parti en del politiker. Det finns idag ingen parti som är helt OK. Äsa R. är verkligen en stolpskott. Miljöminister som är en miljöbov. Men det är klart övriga Europa har något att skratta åt.... Vice statsminister, fy fanken. Hon skadar Löfven och bättre har han gjort sig förtjänt av.
Hade han låtit bli att ta in dom i regeringen och tagit hjälp redan då av alliansen så hade det blivit mycket bättre.
T.ex. lovade ju Löfven att inte höja bensinskatten. Jag är en av dom som är beroende av bilen, är pensionär och kan inte åka kommunalt. Dom lägste Pensionerna sänks, Hemtjänsten höjs kraftigt osv
Sparvuggla du tycker kanske det är bra?
Elisabeth Jag skulle vilja avsätta Margot Wallström - hon har gjort bort sig två gånger. Först om Saudarabien och nu genom att blanda in Palestinafrågan i IS-dåden i Paris. Hon är en stor besvikelse, hade väntat mig att hon föankrar sina uttalande bättre.
Huggorm
18-11-2015, 17:38
CITAT (Bengalow @ 17-11-2015, 22:06)  Huggorm! Du var inte ett dugg rolig med det inlägget, och jag ber dig verifiera det! Är det livet i skogen som får dig att sakna realism? Irakkriget var det tydligen och eftersom landet har några mil kuststräcka finns det kanske en viss relevans ändå. Men sägner säger att George W. Bush skrattade högt när han fick höra om danskarna erbjudande.
segelbåt
18-11-2015, 17:53
Ubåtar var värdefulla i Irakkriget så jag förstår inte det lustiga. De är utmärkta vapenplattformar och de avfyrade många kryssningsmissiler (Tomahawk) mot markmål i Irak.
sparvuggla
18-11-2015, 19:10
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-11-2015, 14:14)  Vilken parti menar du är bättre? Väl inte MP.....
Jag skulle vilja slänga ut ur varje parti en del politiker. Det finns idag ingen parti som är helt OK. Äsa R. är verkligen en stolpskott. Miljöminister som är en miljöbov. Men det är klart övriga Europa har något att skratta åt.... Vice statsminister, fy fanken. Hon skadar Löfven och bättre har han gjort sig förtjänt av.
Hade han låtit bli att ta in dom i regeringen och tagit hjälp redan då av alliansen så hade det blivit mycket bättre.
T.ex. lovade ju Löfven att inte höja bensinskatten. Jag är en av dom som är beroende av bilen, är pensionär och kan inte åka kommunalt. Dom lägste Pensionerna sänks, Hemtjänsten höjs kraftigt osv
Sparvuggla du tycker kanske det är bra?
Elisabeth Med lite eftertanke är dina problem sk. lyxproblem. Kan du inte cykla då? Det är miljövänligt också. Och hälsosamt med motion. Tänk på hur världen ser ut runt omkring oss. Men vi alla har olika krav, har man lite lägre krav på livet är det lättare att vara nöjd. Och om man låter bli avundsjukan och hårklyverin. Och ALLT är inte flykingarnas fel........ Jag har i motsats till dig hört att pensionerna HÖJS nästa år, det finns visst riksdagsbeslut om det Jag tycker inte Romson har varit stolpskott, men hon har inte alls varit så bra som hennes företrädare i mp. Hon gör mycket gott i det dolda men det står inte på löpsedlarna. Jag tycker dom föregående miljöministrarna var riktiga stolpskott, Lena Ek och Andreas Carlgren. Dom tänkte verkligen inte på miljön utan på kapitalet och röstade därefter då besluten togs. Jag hade velat att Löven skulle regerat med Jonas Sjöstedt. Eller om bara S och M kunde samsas tror jag det kunde bli rätt bra mellanväg och stabilitet då dom har majoritet. Och ja, jag som stor miljövän gillar även mp. Tur att dom finns. Och i motsats till FP är dom inga krigshetsare eller atombombförespråkare . Och nu försöker dom få ordning på skolan efter Jan Björklunds totala haveri. Det kommer inte att hjälpa dom fast dom börjar kalla sig för Liberalerna snart.............. Alla på mitt jobb säger att dom aldrig skulle köpa en begagnad bil av Björklund, jag instämmer.....
Gossen Ruda
18-11-2015, 20:02
Cykla? Jag också kanske? Lär dig vad artros betyder. Många miljönissar tror att alla kan cykla men så är det inte.
18-11-2015, 20:18
Sparvugglqa ditt svar till mig är rena hånet, fy på dig.
Men du kanske vet hur man skall cykla och även får med rollatorn och inte heller ramlar med svår yrsel. Men det är kanske det du menar skall vara hälsosamt......
*Stintan*
18-11-2015, 21:23
Sparvuggla hur tänker du egentligen? Vadå lyxproblem. Sen när blev det lyx att kunna ta sig till doktorn eller handla mat? Om man inte ens kan åka buss, jag kan det inte heller, hur tror du då att man kan cykla. Bil är för många pensionärer livskvalitté. Utan den skulle många bli fångar i sin lägenhet. Alla är inte pigga och friska som ungdomar. Huruvida pensionen höjs eller inte återstår väl att se. Hyreshöjningarna brukar göra att man går back.
sparvuggla
19-11-2015, 06:16
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-11-2015, 20:18)  Sparvugglqa ditt svar till mig är rena hånet, fy på dig.
Men du kanske vet hur man skall cykla och även får med rollatorn och inte heller ramlar med svår yrsel. Men det är kanske det du menar skall vara hälsosamt...... Jag frågade OM du kan cykla. Och kan man det är det nyttigt. Men alla blir vi gamla. Så är det. Här på jobbet hör man dagligen "det är bara att gilla läget" men det är inte alltid så lätt. Men har man inget val så........
19-11-2015, 08:00
CITAT (sparvuggla @ 18-11-2015, 19:10)  Med lite eftertanke är dina problem sk. lyxproblem. Kan du inte cykla då? Det är miljövänligt också. Och hälsosamt med motion. Tänk på hur världen ser ut runt omkring oss. Men vi alla har olika krav, har man lite lägre krav på livet är det lättare att vara nöjd. Och om man låter bli avundsjukan och hårklyverin. Och ALLT är inte flykingarnas fel........ Jag har i motsats till dig hört att pensionerna HÖJS nästa år, det finns visst riksdagsbeslut om det Vilka lyxproblem har jag? Vad är lyx i att jag vill ha mat varje dag och någon gång komma ifrån mina väggar? Skall vi bara kunna äta engång i veckan om jag skall sänka mina krav. Skall ja inte kunna komma till läkaren? Jag önskar ingen människa något illa men till dig skulle jag nu gärna överlåta mina krämpor. Riksdagen beslutade att basbeloppet sänks och då blir dom låga pensioner ännu lägre. Men så långt tänker du kanske inte. Avgiften till min bostadsrätt höjs vare år 1. juli, likaså allt annat som hör till. Därtill sen några hundringar mer till hemtjänsten. Hur skall det gå ihop?????? Dom som har högre pensioner får ju lite lägre skatt. Elisabeth
sparvuggla
19-11-2015, 09:47
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 19-11-2015, 08:00)  Vilka lyxproblem har jag? Vad är lyx i att jag vill ha mat varje dag och någon gång komma ifrån mina väggar? Skall vi bara kunna äta engång i veckan om jag skall sänka mina krav. Skall ja inte kunna komma till läkaren?
Jag önskar ingen människa något illa men till dig skulle jag nu gärna överlåta mina krämpor.
Riksdagen beslutade att basbeloppet sänks och då blir dom låga pensioner ännu lägre. Men så långt tänker du kanske inte. Avgiften till min bostadsrätt höjs vare år 1. juli, likaså allt annat som hör till. Därtill sen några hundringar mer till hemtjänsten. Hur skall det gå ihop??????
Dom som har högre pensioner får ju lite lägre skatt.
Elisabeth Finns inget alls som du tycker är bra?? Kan du komma på EN sak........
19-11-2015, 09:51
CITAT (sparvuggla @ 19-11-2015, 09:47)  Finns inget alls som du tycker är bra?? Kan du komma på EN sak........ Vad har detta med mitt svar och frågor till dig att göra?
sparvuggla
19-11-2015, 11:21
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 19-11-2015, 08:00)  Vilka lyxproblem har jag? Vad är lyx i att jag vill ha mat varje dag och någon gång komma ifrån mina väggar? Skall vi bara kunna äta engång i veckan om jag skall sänka mina krav. Skall ja inte kunna komma till läkaren?
Jag önskar ingen människa något illa men till dig skulle jag nu gärna överlåta mina krämpor.
Riksdagen beslutade att basbeloppet sänks och då blir dom låga pensioner ännu lägre. Men så långt tänker du kanske inte. Avgiften till min bostadsrätt höjs vare år 1. juli, likaså allt annat som hör till. Därtill sen några hundringar mer till hemtjänsten. Hur skall det gå ihop??????
Dom som har högre pensioner får ju lite lägre skatt.
Elisabeth Vad har detta med AVGÅ BJÖRKLUND, Folkpartiet att göra............?
*Stintan*
19-11-2015, 11:35
CITAT (sparvuggla @ 19-11-2015, 11:21)  Vad har detta med AVGÅ BJÖRKLUND, Folkpartiet att göra............? Det var väl ändå du som blev oförskämt hånfull bara för att man talar om hur det kan se ut. Kanske bra om man kan se liiite utanför sin egen bubbla. Oavsett om det har me Björklund att göra eller inte så måste man kunna få besvara dumheter.
19-11-2015, 13:19
CITAT (*Stintan* @ 19-11-2015, 11:35)  Det var väl ändå du som blev oförskämt hånfull bara för att man talar om hur det kan se ut. Kanske bra om man kan se liiite utanför sin egen bubbla. Oavsett om det har me Björklund att göra eller inte så måste man kunna få besvara dumheter.
sparvuggla
19-11-2015, 17:45
CITAT (*Stintan* @ 19-11-2015, 11:35)  Det var väl ändå du som blev oförskämt hånfull bara för att man talar om hur det kan se ut. Kanske bra om man kan se liiite utanför sin egen bubbla. Oavsett om det har me Björklund att göra eller inte så måste man kunna få besvara dumheter. Jag rekommenderar er två att se filmen griniga gamla gubbar. Det är gubbar i filmen alltså............. Och just det Stina, bra om man kan se utanför sin egen lilla bubbla....
*Stintan*
19-11-2015, 19:19
CITAT (sparvuggla @ 19-11-2015, 17:45)  Jag rekommenderar er två att se filmen griniga gamla gubbar. Det är gubbar i filmen alltså............. Och just det Stina, bra om man kan se utanför sin egen lilla bubbla....  Hahaha man måste ha en för att kunna se utanför den....
sparvuggla
19-11-2015, 19:42
CITAT (*Stintan* @ 19-11-2015, 19:19)  Hahaha man måste ha en för att kunna se utanför den....  Va skönt att det kom Hahaha till slut...... Allt är inte kolsvart.
Oj oj oj.....ni tjafsar fast jag är inte med,vem skyller ni nu på?!?
CITAT (silos @ 19-11-2015, 20:56)  Oj oj oj.....ni tjafsar fast jag är inte med,vem skyller ni nu på?!? Ja du, säg det. Inte kan det väl vara inläggen av sign. Sparvuggla, för de verkar vara skrivna av en mindre begåvad fjortis som tycker att det är coolt att vara kommunist/vänster/miljöpartist. Det är ju på tok för mycket begärt att han/hon skall förstå konsekvenserna av sina egna förslag. Gita
Bengalow
20-11-2015, 13:50
Som sagt, vad har de senaste inläggen med trådens rubrik att göra?
CITAT (Bengalow @ 20-11-2015, 13:50)  Som sagt, vad har de senaste inläggen med trådens rubrik att göra? Skall DU säga-och skriva!!!
Bengalow
21-11-2015, 15:26
Mig veterligen är jag den ende som har den signaturen på denna sidan - och det var jag som skrev det. Varför skulle inte jag få uttrycka mig, likaväl som du?
CITAT (Bengalow @ 21-11-2015, 15:26)  Mig veterligen är jag den ende som har den signaturen på denna sidan - och det var jag som skrev det. Varför skulle inte jag få uttrycka mig, likaväl som du? Ja ja,du har många ggr velat tysta ner mig så nog får du klara av lite mothugg....eller?!?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|