Dags att starta denna tråd om de goda sakerna i livet Det finns så mycket i livet som är underbart det gäller bara för oss att se det,plocka fram och berätta för andra här! Så kom igen nu och delar med er från era liv vad är det som gör er glada och lyckliga!
Rhonda - 51Aussie
29-11-2015, 18:59
CITAT (silos @ 29-11-2015, 18:16)
Dags att starta denna tråd om de goda sakerna i livet Det finns så mycket i livet som är underbart det gäller bara för oss att se det,plocka fram och berätta för andra här! Så kom igen nu och delar med er från era liv vad är det som gör er glada och lyckliga!
Djur o djurbebisar, blommor, naturen, doften av nyklipptgräs o doften av tvätt som hänger ute, mina barn, insekter, fåglar, när min älskade gubbe kommer hem från jobbet o choklad m.m m.m m.m m.m
silos
29-11-2015, 19:12
CITAT (Rhonda - 51Aussie @ 29-11-2015, 18:59)
Djur o djurbebisar, blommor, naturen, doften av nyklipptgräs o doften av tvätt som hänger ute, mina barn, insekter, fåglar, när min älskade gubbe kommer hem från jobbet o choklad mm mm mm mm
Jaaaa!!! Allt detta gör mig glad också,men ingen gubbe har jag längre och är glad ändå för det mesta! Just nu äter jag lakrits som är min favorit godis!
silos
11-12-2015, 13:39
Men oj här har jag ju en tråd om glädje! Nå glädje får vi nog inte för mycket utav!
Fast här på småprat tycks det inte finnas många som tycker om glädje utan de kastar sig över trådar där det tjafsas:(
Inte att undra på att det finna krig i världen!
Rhonda - 51Aussie
11-12-2015, 13:42
CITAT (silos @ 11-12-2015, 13:39)
Men oj här har jag ju en tråd om glädje! Nå glädje får vi nog inte för mycket utav!
Fast här på småprat tycks det inte finnas många som tycker om glädje utan de kastar sig över trådar där det tjafsas:(
Inte att undra på att det finna krig i världen!
Jag älskar glädje!!!!
silos
11-12-2015, 14:34
CITAT (Rhonda - 51Aussie @ 11-12-2015, 13:42)
Jag älskar glädje!!!!
Det gör jag med! [attachment=84072:image.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.