Rhonda - 51Aussie
Stadsmissionerna behöver pengar för att hjälpa de behövande. Många bäckar små.

PG 90 01 75-1 BG 900-1751

http://www.sverigesstadsmissioner.se
silos
Ja det finns många många behövande!
Tänker på alla hemlösa:( och många många flera!
Bengalow
Ja, vem behöver inte pengar, och inte bara i juletider. Min salig f.d. svärfar sade alltid, att när mer än 75 % av medlen går till de som det skramlas för, så skall han börja skänka. När man som styrelseordförande i Rädda Barnen har en årslön på 600 000, så skänks inga pengar dit. Eller någon annanstans heller. Dom är likadana kålsupare...sno åt sig själv först, så får vi se vad som blir över till dom som behöver.
silos
CITAT (Bengalow @ 02-12-2015, 18:34) *
Ja, vem behöver inte pengar, och inte bara i juletider. Min salig f.d. svärfar sade alltid, att när mer än 75 % av medlen går till de som det skramlas för, så skall han börja skänka. När man som styrelseordförande i Rädda Barnen har en årslön på 600 000, så skänks inga pengar dit. Eller någon annanstans heller. Dom är likadana kålsupare...sno åt sig själv först, så får vi se vad som blir över till dom som behöver.

Det har jag också tänkt på!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon