Full version: Odlingsblogg
creativemastermind
Hej, Jag har precis startat en blogg, Det var nämligen så att på jullovet fick jag en lite lustig känsla i kroppen. Jag började googla runt på odling, växter och träd och blev helt tillmig. Jag satte igång direkt och börja gro citron frön, mer om det kan du läsa om här. Jag har nämligen startat en blogg som framförallt kommer handla om odling och plantering, men även om mat. Jag kommer nästan endast plantera ätbara växter och träd. Just nu håller jag bland annat på med citron, chili, paprika och tamarind. Men jag behöver eran hjälp för att komma igång, jag behöver läsare!! Här är länken till bloggen.

http://mans98.wix.com/acreativemastermind

Just nu är den i uppbyggnads fasen men om ett tag så kommer den rulla som smort! Om ni har frågor eller tips tveka inte på att kommentera, nås även på denna mejl: mans.98@me.com

Ta en titt vetja, känner ni att det kan vara något får ni gärna prenumerera så får ni full uppdatering via mejl!
Helen i Piteå Zon 5
Hejsan!
Ja, det här med att fröså och odla är jättekul och intressant, har själv gjort det i drygt 40 år nu.
Att sedan blogga både för egen del och genom att försöka inspirera andra är toppen.
Har själv en blogg som främst handlar om frösådder och odlingsvärda växter smile.gif
Nu ska jag kika in till din och läsa yes.gif
creativemastermind
Kul!, Jag är ju som sagt en nybörjare. Men jag lär mig mer och mer för varje dag som går! Skriv gärna kommentarer på vad som kan förbättras!
Helen i Piteå Zon 5
Ja, det är en rolig syssla att odla och man lär sig något nytt varje gång man prövar... hela tiden yes.gif
godivaex
Tipsar om att Helens blogg är en av dom alldeles bästa trädgårdsbloggarna! rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon